JOM BUAT DUIT DENGAN "MERCHANT RECRUITMENT INCENTIVE" DI PGMALL

by - May 13, 2020


Assalamualaikum semua!

Semenjak PKP start ni, pendapatan kite pun agak terjejas sebab takbole nak kerja, betul tak? Nasib baik lah ada tempat yang kite boleh buat duit untuk tampung pembelanjaan seharian kite ni. Mungkin ada yang belum kenal dengan PG Mall. Takpe, meh sini kite explain dulu.



PG Mall ni adalah platfrom perniagaan secara (E-commerce) No 1 di Malaysia dan mula beroperasi sejak tahun 2017. PG Mall adalah satu satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia.

PG Mall menggunakan konsep "ConsuMerchant". Apa itu ConsuMerchant? Ini yang kite nak share tu! Buat duit tanpa modal. Kite ajak kawan kawan kite shopping kat PG Mall, dah kite dapat upah atau biasanya kite panggil reward. Senang je kan? Kawan shopping kat PG Mall, kite dapat reward. Kalau 10 orang kawan yang shopping? Boleh kite shopping guna reward yang kite dapat 😆


IPrice Insights
Seperti yang korang tengok sendiri gambar kat atas ni, ini adalah "mapping Malaysia leading e-commerce player - 2020 Quarter 1 report". PG Mall (https://pgmall.my/) berada di tangga ke 3 dalam platform e-dagang utama pilihan rakyat Malaysia dan yang PERTAMA dalam platform pembelian dalam talian di Malaysia. Jadi, dah tentu lah PG Mall ni salah satu shopping online yang dipercayai sebab jadi pilihan rakyat Malaysia.

iPrice Insight ini menunjukkan perkembangan PG Mall dalam beberapa tahun selepas mula beroperasi. Untuk maklumat lanjut tentang iprice insight - https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/
Dari Map of E-commerce ni kite akan tau mana mana platform perniagaan yang lebih top atau lebih dipercayai untuk digunakan.


Merchant Recruitment Incentive - Buat Duit Tanpa Modal
Merchant Recruitment Incentive. Insentif ni cuma sah sehingga 30 Jun 2020 sahaja.

So kalau korang ada kawan kawan yang memang seorang peniaga atau niaga kecil kecilan pun boleh je ajak diorang jual kat PG Mall. Kalau kawan tu jual barang brand sendiri pun boleh jugak.
Dan kalau korang berjaya buat kawan korang tu meniaga di PG Mall, korang akan terima insentif istimewa dari PG Mall sebagai tanda penghargaan dan usaha korang. Ada pelbagai jenis insentif yang akan diberikan mengikut kategori (rujuk gambar diatas).
Jangan lupa isikan maklumat pedagang yang direkrut dalam borang dari pautan ini (https://bit.ly/RecruitMerchant)
*Tertakluk kepada terma dan syarat*

Untuk maklumat lanjut dan lebih terperinci, sila hubungi Ketua E-dagang PG Mall;
Mr Bok 011-5509 7916


Jangan lupa refer kawan untuk sign up tau 😍

Untuk maklumat lanjut sila layari:
About PGMall:
Website: www.pgmall.my
Facebook: PGMallOfficial
Instagram: PGMall.my

Hashtags:
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Raya #RayaCampaign #PGMallSeller #PGMallMerchant #iPrice #2020Q1report

You May Also Like

2 comments

  1. baru taw pasal ni...thanks for sharing..

    saya nak jemput ke giveaway saya
    https://anisa-mylife.blogspot.com/2020/05/birthday-giveaway-anisa-anuar-official.html

    Terima kasih

    ReplyDelete