Banyak kasut yang cantik dan selesa di FSJ Shoes

by - March 26, 2020


Assalamualaikum semua! 😄

Dalam post kali ni FD nak kongsi dengan korang tempat beli kasut yang cantik dan harga yang berpatutan. Paling best, siap boleh custom made fesyen kasut tau. Ianya di FSJ Shoes!

Image may contain: text
Apa itu FSJ? Ianya shortform untuk Funny she jill. FSJ adalah nama jenama kasut antarabangsa. FSJ mula ditubuhkan pada tahun 1998. Lama dah tau. So memang confirm lah diorang ni expert tentang kasut. FSJ Shoes mementingkan kualiti dan kraft yang high standard. Mereka membantu merealisasikan impian setiap pelanggan mereka.

Design team mereka dari 3 negara iaitu Italy, France dan China. Dah kalau 3 negara ni bergabung, memang cun meletop lah design kasut yang mereka hasilkan.

FSJ Shoes buat offer sempena COVID 19 ni, setiap pembelian sepasang kasut akan terima 5 keping medical face mask secara percuma 😷
Nak kasut tumit tinggi? Sandal? Boots? Semuanya FSJ Shoes boleh buat tau. Tapi apa yang dapat tarik perhatian FD adalah kasut leopard printing ni. Cun habis weh tengok!
Confirm lebih terserlah seksi tu, kan? 😍
Size kasut available dari size 4 tau! Jadi tak perlu bimbang tentang size sebab boleh je request untuk custom made. FSJ Shoes akan tunaikan permintaan customer. Kepuasan customer keutamaan mereka.

Memandangkan FSJ Shoes ni dari United States, pembayaran melalui PayPal lebih selamat ye 💰 and the best part is, FREE SHIPPING!

 Support Email:
support@fsjshoes.com
 Phone:
(+1)702-771-7099
 Working Days/Hours:
Mon - Sun / 10:00AM - 4:00PM
Address: 10155 E Rush ST,South El Monte , CA 91733, United States

You May Also Like

1 comments