Gunakan Gold Nano CC Cream sebagai daily skin routine!

by - November 30, 2018


Assalamualaikum 😊

Setiap wanita mesti nakkan kulit yang cantik, kan? Tapi mesti confuse nak pakai apa kat muka tu. Lagi pun dah macam macam brand ada kat pasaran sekarang ni. Plus, untuk yang baru nak belajar tentang makeup atau jenis nak cepat tapi cantik, mesti baca entri ni. FD akan selesaikan masalah korang tu dengan share 1 produk yang best dari Hansaegee Nature.

Pada yang belum tau tentang Hansaegee Nature ni, biar FD explain. Hansaegee ni asalnya dari perkataan Korea, yang maksudnya Korea Century. Hansaegee Nature adalah brand skincare yang based on Malaysia dan product 100% original made in Korea. Hansaegee Nature dah bertapak lebih 6 tahun di Malaysia. Produk yang dijual semuanya berkualiti tinggi dan original dari Korea. Hansaegee Nature fokus pada pengeluaran produk dari Korea yang berkualiti dan selamat digunakan pada pengguna.




Gold Nano CC Cream. Produk apa ni? Ini adalah cc cream yang boleh cover semua kat muka kita. Boleh guna sebagai base makeup sekaligus bertindak sebagai sunblock sebab dalam cc cream ni mempunyai SPF 30, PA ++. Produk ni antara produk paling hot dari awal Hansaegee Nature mula berniaga.



CC cream ni secure sangat tau! Sebab jenis pump. So Tak perlu nak picit tube ni bila nak guna. And lebih bersih, kan?

The best part tentang Gold Nano CC Cream ni, walaupun cream ni warnanya putih, bila blend kat kulit, dia bertukar warna bagi serasi dengan warna kulit kita. So, takde lah kulit muka kita nampak kelabu (pada yang kulit gelap, bila apply cream warna putih efek kat muka jadi kelabu, kan?). Gold Nano CC cream akan memberikan efek glowing dimuka kita dan akan kekalkan kelembapan kulit sepanjang hari. Jangan risau, tekstur cream ni tak melekit dan tak berminyak. Confirm nampak semulajadi dan selesa!


Bahan utama yang ada dalam Gold Nano CC Cream:
Mineral water - mengekalkan keseimbangan PH kulit, reinforces skin penetrating depth, involved in active vitamin, dan meningkatkan keanjalan kulit,
Ipomoea Hederacea Callus Culture Extract - melegakan iritasi kulit, kesan anti bakteria dan melegakan masalah kulit.
Nano Gold - mengelakkan penuaan kulit, menghalang radiasi inframerah (jarak jauh). High antimicrobial and antioxidative activity.



Bila picit, normal lah warna CC Cream.


Lepas tu kite swipe sikit Gold Nano CC Cream.
Can you guys spot that little tiny brown capsule within the white color cream? Thats the magic! Apa magic dia? Scroll down to watch the magic.


Blend lama sikit and walla! It change colour!

Fungsi utama Gold Nano CC Cream ni fokus kepada;
○ balance and correct skin tone naturally.
○ sun protection SPF 30 PA++
○ skin smooth and glowing

Ini review dari FD sendiri lepas apply Gold Nano CC Cream pada muka


Betul betul apply CC Cream je tanpa calit liptik or so whatever.


Cara nak guna Gold Nano CC Cream ni teramat lah senang untuk newbie tentang makeup ni. Atau pun sesuai untuk student atau wanita yang bekerja jenis yang kejar masa. Cuma pump di jari/tangan dan blend pada kulit muka. Tak perlu gunakan berus untuk blend. Lagi senang guna jari je. Jangan risau bila tengok cream warna putih sebab bila blend kat seluruh kulit muka, automatik ianya akan berubah ke warna yang hampir sama dengan kulit kita supaya nampak lebih natural dan sekata. Ia juga akan membuatkan kulit nampak lebih glowing dan cerah secara semulajadi.




Sini FD share dengan korang result yang FD dapat lepas apply kat tangan. Sebelah kiri tak apply cream, sebelah kanan tu letak Gold Nano CC Cream. Kulit lebih nampak flawless dan boleh cover segala kekurangan dikulit kita.



Sebab tu FD kata produk ni sesuai untuk perempuan jenis rush, nak cepat. Lepas cuci muka, terus apply Gold Nano CC Cream and calit lipstik atau lip balm sikit, and you're ready to go! 💃 pakai tiap hari pun boleh tau. Bukan guna bila keluar rumah je.

So, kalau korang berminat nak dapatkan Gold Nano CC Cream ni, korang boleh pergi ke website Hansaegee Nature. Link FD dah sertakan di hujung entri.



Website: https://hansaegee.com/shop/
Instagram: https://www.instagram.com/hansaegeenature/
Fanpage: https://www.facebook.com/HansaegeeNature
YouTube: https://www.youtube.com/c/HansaegeeNatureMalaysia


Produk Hansaegee Nature cuma boleh dibeli di website rasmi or Live Chat & WhatsApp Order & Consult service. Korang takkan boleh dapat kat kedai ke, farmasi ke, memang tak ada. Cari kedai online lain pun tak ada. So memang terjamin lah produk ni. Free delivery untuk setiap pembelian RM70 keatas sahaja dan setiap RM1 yang korang spend, akan dapat 1 point. Untuk 100 point layak dapat diskaun RM1. Bayangkan kalau ada 500 point, boleh jimat RM5 untuk next purchase. Point takkan ada tamat tempoh, tu yang best!

Kalau nak tau lebih banyak, boleh layari website rasmi Hansaegee Nature 💖



You May Also Like

5 comments

  1. hi.. content blog menarik.. lets blogwalking and click iklan.. done follow u.. follow me back.. http://acuyuhan.blogspot.com/ thanks

    ReplyDelete
  2. Wah produk ni macam menarik je

    ReplyDelete
  3. I have never tried any of their products, but I'm soooo excited to give it a try!

    Would you like to follow each other? Let me know if you follow me & I'll follow you back.
    Thank you !♡

    ReplyDelete