Review Novel: Oh! Cinta

by - August 02, 2012


Assalamualaikum,


Weeee~! Nampak tak novel dalam gambar tu? Yes! Baru je beli secara online. Aku memang suka beli barang online sebenarnya. Hihi.
Aku beli before birthday haritu. Sepatutnya aku dapat 31 July yang lepas. Tapi sebab tak perasan yang posmen datang, terpaksa pergi post office. Brr -____- pagi tadi baru rajin nak pergi, haha.

Suka gila tengok cover novel ni sebab warna merah plus ada roses. Hihi :D fav k! Lagi satu, aku beli sebab aku rasa novel ni macam unik. Kenapa unik? Sebab novel ni lain, dalam dia ada antologi cerpen dan mini novel. Means ada banyak cerita dalam tu. Harga pun berbaloi tau. Cuma RM15 je dan free postage! Haaa, best kan? Tak payah susah susah nak pergi kedai, buang minyak motor / kereta je.
Kalau korang rasa macam nak beli novel juga, inform la. Aku try carikan untuk korang ;)


Nanti nak baca novel Oh! Cinta ni. Habis baca satu cerita nanti aku share dengan korang, then baca lagi and share dengan korang lagi, okay? :D

You May Also Like

7 comments