One Direction!

by - March 11, 2012


Ehh, bukan one direction yang satu hala tuju tauu! Lain lain! One Direction ni artis k. Artis remaja luar negara. Yang gadis remaja zaman sekarang ni dok tergilakan tu. Pasai pa diorang tergilakan One Direction? Meh sini aku nak tunjuk pasai apa. Muehehehe xD

Reaksi perempuan kalau nampak lelaki macam kat atas ni;
"Aaaaaaaaaaaaaa! Handsome-nye diorang!"
#macam histeria, BHAHAA!

Okay, nampak tak kenapa gadis remaja zaman sekarang ni tergilakan diorang? La ish! Tak kan tak tau kot? Cuba tengok betul2 kat gambar tu. Haaa! Tau tak pasai pa? Yes! Betul tu! Sebab diorang handsome. Auwwww! Handsome, comel, jambu, pheww! :O #okay, stop gedik.

Aku tau kewujudan kumpulan remaja ni pun dari adik aku. Hari tu aku tengok dia buka youtube, lagu diorang ni la. Boleh tahan la juga and aku mengaku, aku pun jatuh hati tengok diorang ni sebab handsome #jangan risau, wa sayang  bf wa. Muahahaa! xD masa tengok video diorang ni, mak aku cakap "lebih kurang macam Westlife je. semuanya handsome2". See! Mak aku pun kata diorang handsome tau. Kenyataan, kan? Zaman comel2 budak2 dulu aku minat Westlife. Lagi2 Brian, awwwww! Handsome dohhh! Hahaha :D okay, stop. Sekarang ni kita cerita pasal 1D. Bukan Westlife. Pasal Westlife, lain kali kita cerita k? Haha :D

Yang ni antara lagu yang aku suka. Sebabnya lagu ni macam diorang ni suka perempuan yang natural beauty. Haaa! Faham tak maksud aku? Ish! Payah bebenooo! Korang dengar je la lagu ni betul2. Dia ada kata;
"don't need make up, to cover up, being the way that you are is enough."
Ha, faham tak? Faham, kan? Yes. Sebab tu la aku suka lagu ni. Maksud lagu ni, best! :D
Banyak lagi lagu diorang. Tapi takde la banyak sangat. Aku baru dengar 3 lagu. Muehehe :3

Untuk yang tergilakan One Direction ni, nanti aku bagi korang details diorang ni sorang2. Aku tau ramai yang minat kat Zayn Malik sebab dia handsome. Nama pula macam orang Melayu, kan? Aku ni jenis suka share. Nanti aku share dengan korang details lelaki2 handsome ni k :p


Bye! :)

You May Also Like

4 comments

  1. zayn hensem. laki saya tuh haha.

    dia islam kot, tp perangai mcm kapir... wohooooo. liam pon i suka! XD yess lagu tuu mmg best. lagi lagu moments, one thing. hoho

    ReplyDelete
  2. dah le depa hensem.lepas tu lagu depa semua sangat2 best..suara sedap plak tu..love one direction

    ReplyDelete
  3. @Shaherah Nordin; hahaa! ramai betul bini zayn ek. erk, dia Islam ke? nanti Diana search kat internet pasal diorang ;) Liam pun handsome<3 muehehee

    ReplyDelete
  4. @chea; yeahh! setuju semua tu :3 paling penting handsome ;p

    ReplyDelete