26 March

by - March 26, 2012


Hari Kantin di SK Bandar Sri Damansara 1
Hari Sabtu lepas ada hari kantin kat sekolah lama aku. Muehehe :3 sekolah rendah je pun. So tempat pun macam budak-budak juga la. Macam takde function kot pi sana. Then ada aktiviti flying fox. Teringat pula kat kem masa buat flying fox. Best ohh! Tapi flying fox kat sekolah tu tak best. Tinggi tu memang la tinggi, tapi rendah. Macam sekejap sangat la, so tak bape best. Aku pergi sana pun jenjalan je kat sana. Dah lama tak masuk sekolah tu. Hihi! :D

With Zhariff
#ehem2! Aku nampak kurus dalam gambar ni, kan? Hihi! :3
Aku pi sekolah dengan Zhariff. Hihi! Lagi pun dah lama tak jumpa dia. Biasa la kalau dah lama tak jumpa, mesti ada banyak benda nak cerita en. Teheee :D lagi pun kitorang dah macam adik beradik, katanya la :'D
Masa kat sekolah, kitorang pergi masuk lab. Teringat masa zaman sekolah dulu. Hahaa! Masa tu lab bersepah gila. Macam rumah yang dah lama kena tinggal. Lepas tu jalan-jalan pula kat tempat lain. Dah lama tu macam bosan pula. Pergi bus stop kat depan sekolah. Masa tu la macam-macam benda kitorang cerita. Hee :D

Lepas pergi sekolah, aku dengan Izzy plan nak pergi KL. So Zhariff pun bla pergi cc. Dia taknak follow sebab dia dah nak balik rumah sewa dia. 
____________________________________________________

Dah sampai KLCC, nampak kawan Izzy. Comel gila budak kecik ni, hahaa xD

With Nazwa :)
Ni la kawan Izzy tu. Hihi! Baru form 4 budak ni. Result PMR dia not bad, so dia dapat masuk asrama kat Negeri Sembilan. Kiranya dia keluar tu macam last hang la. Dia ni boleh bantai panggil aku 'kakak'. Ciss, terasa diri ni macam tua pulak. HAHAHA! xD
Masa tu dia kat depan Rotiboy, tengah tunggu bf dia. So kitorang pun temankan la budak kecik ni :D aku pula tunggu kawan aku si Pudem, hihi! :D

Si Nazwa ni takbole lepas dari cermin. Hahaa! Tau la nak pi jumpa bf :p

Nazwa & Izzy
Nazwa ni beria nak bergambar dengan Izzy, haha xD dia kata dia tak pernah ambil gambar dengan Izzy, padahal dah banyak kali jumpa kalau tak silap aku.

Lepas bf Nazwa dah sampai, diorang terus bla. Tinggal aku dengan Izzy je la. Then terus gerak Pavi, jumpa Pudem. Dah sampai Pavi, aku terus text Pudem. Dia call and menyorok. Ciss! Boleh pula dia nak main sorok-sorok dalam Pavi dengan aku ek? HAHAHAA! Nampak juga dia lepas tu. Safwan pun baru sampai Pavi, then kitorang pergi KFC sebab masing-masing tengah lapar.

Habis isi perut yang kosong, jalan-jalan kat Pavi. Aku plan nak tengok movie 'The Vow', tapi Izzy pula taknak sebab duit tak cukup. Grrr! Spoil je tau dia ni. Takpe, next week aku nak pi tengok juga. Tak kiraaa!
Dalam pukul 6 petang, Pudem gerak balik. So tinggal aku dengan Izzy je sebab Safwan dah gerak tempat lain dengan kawan-kawan dia. Masa Pudem dah nak balik, aku nampak Udin. Nak tegur, takut silap orang. Hihi! Aku misscall number dia, lepas tu dia call balik. Aku cakap la aku nampak dia. Dia kata dia pun nampak aku and tanya aku pakai tudung en. Aku pun iyakan aje :D

Izzy & Diana
Masa ni otw nak balik dah. Jumpa kawan-kawan Nazwa. Semuanya cantik-cantik. Jelly tau tak? Hahahaa! Watlek je k.

Pukul 7 gerak balik and sampai rumah dalam pukul 9 lebih ;)
#malas nak cerita lebih details, hihi


Bye! :)

You May Also Like

4 comments