Kasut oh kasut!

by - January 15, 2012


Tumblr_lvigk1i72a1qcsjiso1_500_large
Tumblr_lvfyweaach1r331teo1_500_large

Yeah, aku nak beli kasut macam kat atas tu. Lawa tak? Merah menyala tu, hihi. Actually aku dari hujung bulan lepas lagi aku cari, tapi susah sangat la. Then semalam tengok kat internet.


Warna ni pun menarik, kan? :3


Ni first pilihan aku. Sebab nak sama dengan Myra #kawan dari kem PLKN. Myra ada beli kasut macam yang kat atas, tapi brand Body Glove. Dia beli warna biru. So aku plan nak cari warna merah :3

Next week aku nak cari sampai dapat. Biar la letih berjalan pun, tak kisah. Hihi! Tapi kesian pula kat orang yang temankan aku nanti. Hm takpe la, aku tetap nak kasut tu.


Haaa! Kat online shop CheromForinlo ada jual kasut warna merah. Comel gila k. Ni ha!
v
v
Comel kan? Tapi agak mahal la. RM70 ohh T___T aku tak mampu beli kasut yang harganya lebih dari RM50 sebab tak pernah k. Paling koman pun beli yang murah. Bawah RM50. Tak pernah beli barang mahal² ni .


Comel tak kalau aku pakai cenggini? Hahahaa! Confirm orang pandang pelik je.

#pssstt! aku rasa segmen aku tu macam takde sape join. dua hari sebelum due date kalau still 3 orang je, aku terus batalkan segmen tu T_T


Kbye! :)

You May Also Like

6 comments

  1. cantik la..kumpul la dwet dulu , baru beli..hehe

    ReplyDelete
  2. Hihi! Mmg ada 50 je kat tangan. nak kumpul mcm mana kalau tak keje :D

    ReplyDelete
  3. arghh diana dah buat kita fall in love dgn kasut mcm ni T_T lawa sgtttt

    ReplyDelete
  4. Hihi! Lawa kan? Jom cari kasut macam ni :3

    ReplyDelete
  5. comella! belila . aku baru nak cari kasut tu macam hamblinya tapi mahal kot dee!

    ReplyDelete