Header untuk Pastel Diary

by - January 30, 2012



Petang tadi aku ada offer sesiapa yang nak header sebab tadi memang aku bosan gila. Then Belon Pink request satu header. Hihi! Tak sangka ada juga yang nak. Yela, aku buat pun simple je. Dari pukul 5 lebih tadi aku cari gambar untuk header dia. Kemain pening kepala lagi. Hihi! Akhirnya jumpa juga gambar yang omey :3 Bagi aku gambar tu omey, tak tau la bagi Belon Pink macam mana pula. Pukul 7 lebih baru header siap. Haa! Lama gila, kan? Padahal headernya simple je. Nak tengok? JOM! :D



Haa, tu la header untuk Belon Pink. Tuan punya blog My Pastel Diary. Jangan terfikir nak curi header kat atas tu ea #perasan gila! haha. Kalau korang klik header tu, ianya akan terus ke blog My Pastel Diary. File gambar header tu aku dah send kat tuan punya blog tadi :)

Kepada owner blog My Pastel Diary;
Sorry kalau header ni tak lawa. Diana dah cuba buat setakat yang Diana mampu. Kalau tak minat, bagitau ea. InsyaAllah Diana cuba buat yang lain ;) yang penting header tu warna pink, kan kan? :D

Okay la, tu je yang nak update. Takde idea sebenarnya.
Kalau ada yang nak minta header free, bagitau la ea. Aku hari2 free cuma Jumaat, Sabtu and Ahad minggu ni aku takde sebab ada reunion PLKN. Kalau time tu aku free, insyaAllah aku buatkan. Korang cari je aku kat FB kalau nak minta header free :) bagi width, height, warna and font apa. FREE je. Sebab aku edit bukannya hebat mana ;)


Adios!

You May Also Like

9 comments

  1. wahhh....baiknya...klu sy nk mintak tolong pun bleh dpt gk ke???hehehe

    ReplyDelete
  2. Rajinnya.free ek ni?haha.kalau free mmg nak.:P

    ReplyDelete
  3. Apeach : hihi! kalau nak, inbox kat FB

    ReplyDelete
  4. diana,akak suka gile header itu..serius suke..hahah..dah bape kali ulang ayat sama je kan.kekekeke..terime kasih diana..dah la free,cantik pulak tu,terharu.sob sob =,=..simple,cute,lawa,cantik,awesome yg penting PINK.heheh :)..time kasih ye adik diana :)

    yg benar,
    (owner mypasteldiary a.k.a belon pink)

    ReplyDelete
  5. Hihi! Nasib baik la akak suka en. Kalau tak suka, nak pegi lompat bintang dah, haha. You're most welcome sis ;)

    ReplyDelete
  6. guna software apa ni FD? camne nak buat transparent tu yea?

    ReplyDelete