Day 14 - Perkara menarik yang anda lakukan hari ini

by - July 05, 2011

Tumblr_lnuhji7ppw1qcjrt6o1_500_large

Perkara menarik? Hm, aku tak tau la apa yang menarik but aku nak share something. Boleh kan? Kalau taknak baca, sila bla.


Pagi tadi tiba-2 dapat text dari Fadh, dia bagitau yang Azreen dah meninggal. Seriously aku terkejut gila! Then aku reply text dia, tanya bila dia meninggal. Fadh cuma bagitau yang arwah dah dikebumikan pukul 10.30 pagi tadi. Fadh tak dapat nak tengok arwah sebab sekarang dia kat Kedah, sambung belajar.

Then aku text Syahir, tanya dia. Syahir terus call aku, dia tanya aku sape. Brrr! ==' dah delete number aku la tu. Ah, lantak ah. Then dia cakap "Azreen meninggal sebab sakit jantung". Aku cuma cakap "Yeke?", sebab aku memang tak tahu sangat pasal Azreen, aku tak rapat mana pun dengan arwah. Kitorang borak kejap je sebab si Syahir tu busy.

Lepas mandi and kemas bilik, aku terus online.

Status kat FB aku untuk arwah Azreen.

Lepas aku post status tu, Eqin pun buat entry pasal ni. Klik SINI untuk tengok entry tu.
Thanks Eqin sebab prihatin juga even tak kenal arwah tu.

Korang yang baca entry ni, doakan la untuk arwah ea.

Al-fatihah.


Bye! :)


You May Also Like

4 comments