Thanks Unaa

by - June 29, 2011


First sekali aku nak minta maaf sebab aku private-kan blog ni malam semalam and pagi tadi #bajet macam orang baca blog aku je. Sebenarnya blog aku ni dalam proses nak edit. And yang tolong edit blog aku ni sebenarnya seorang blogger juga. Meh tengok siapa :D




Haaa! Nama dia Una. Mana aku jumpa dia ni? Time tengah blogwalking malam semalam. Blog dia cun woooo! Nak tengok? Meh sini meh!



Cun tak, cun tak? Cun en! Haaa! Tu pasai la aku minta tolong dia editkan blog aku. Klik je kat gamba tu kalau nak singgah blog dia tu k ;)

Tengah tengok blog dia tu, aku pun try la cari account fb dia. Dah jumpa, add and dia terus approve. Kira lucky la en sebab time tu pun dia online. Lepas dia dah approve tu, aku terus IM dia minta tolong edit-kan blog aku ni. Dia pun dengan rela hati nak tolong aku. Baik kan Una ni? Heeee :D yang aku ni pula jenis tak sabar, terus bagi number phone kat dia. Lagi satu pasal internet kat rumah aku ni malam semalam macam sial ==' text je lagi senang en.

Actually ni pun tak habis lagi dia edit. Tinggal nak taruk header je. Semalam ada minta tolong kak Mira edit-kan header untuk aku, colour biru. Sebelum ni en template aku colour biru.

To kak Mira -
Sorry ea sebab tak pakai header yang kak Mira bagi tu. Jangan risau, Diana simpan lagi header tu. Mana la tau kot tiba-2 Diana tukar angin nak pakai colour lain pula. Heee :D thanks ea kak Mira sebab susah-2 buat header untuk Diana :)

To Una -
Thank you soooooooooo much sebab edit-kan blog akak even kita tak kenal each other lagi. Teheeee :D

Diana hargai sangat-2 pertolongan korang berdua. I love you! Ambil kiss ni, muah muah! Hihi! >,<

You May Also Like

0 comments