1 Jun ♥

by - June 03, 2011


Plan nak gerak pukul 9 pagi. Nak gerak sama dengan Azhar and Chicco. Tapi si Azhar tu bangun lambat. Chicco pula takbole keluar pagi sebab ayah dia ada. So gerak la dulu dengan diorang.
Dah sampai Kepong Sentral, tunggu si Amirul pula. Disebabkan tunggu dia, terlepas dua train. Grr! =='


Sam | Azim | Haziq | Amirul | Diana :D
Zhariff yg captured :)



With Zhariff :)
Zhariff memang suka buat muka pelik-2 ni.



Kusyuk gila dia main phone aku. Hahaha!

Then train ke tiga dah sampai. Memang ramai gila ah! But aku still try nak selit kat celah-2 orang ramai tu. And aku berjaya menyelit, HAHA! But diorang yg lain tak masuk trian. Sial je! Aku gerak sorang-2 okay? Macam tak percaya je! =='

Last-2 diorang naik bas. Tiket train burn mcm tu je. Membazir wey! Then kitorang plan jumpa kat BB je. So aku pun gerak la. Jalan laju je kot, haha. Actually aku tak pernah gerak sorang-2 nak ke KL dari Kepong. Tu pasal macam kekok je. Then dah sampai kat KL Sentral, pergi kat monorail.

Kat monorail ni yg aku menyampah ==' Asyik pandang aku je pehal mamat ni? Bila aku pandang balik, tau pun pandang tempat lain. Eeeee! Rimas doe! Dah la macam rempit, euwwww!

Dah sampai kat BB, tunggu si Zhariff and yg lain. Bila aku call, boleh pula diorang turun kat Imbi. Cibek betul! Kena la tunggu lagi, haihhh.

Sementara tunggu diorang, aku masuk Sg Wang and cari la barang yg aku nak. And yeppie! Aku jumpa pashmina yg aku nak and harga murah okay! RM10 sahaja. Aku tengok kat tempat lain, mahal doe. Dalam RM18 - RM 28 macam tu. Mahal gila kan? Aku ni pandai berbelanja tau! Haha xD


Diorang semua tunggu kat depan Cotton On. Dah nampak tu, terus gerak Pavi. Wait! Aku bukan suka sangat pun lepak Pavi sebenarnya. Actually aku menyampah dengan budak yg lepak Pavi yg kononnya HOT sangat tu.

Sampai Pavi, diorang plan nak makan. Pegi foodcourt, then orang ramai sangat. So cari tempat lain. Si Ekin nak sampai dah, aku tunggu kat depan Pavi. Time tunggu tu, ada lelaki ni tak puas hati dengan aku kot ==' dia lalu kat sebelah aku and cakap apa nta, aku tak dengar. Lantak kau a nak cakap apa, memang aku tak dengar. Membazir tenaga and air liur kau je bercakap. Haha! Rasa macam lama la pula tunggu Ekin, so aku pun terus pegi KFC, join diorang yg nak makan kat sana.



Text Ekin, Azhar :D

Dah nak habis makan, Azhar dah sampai. So dia lepak dengan kitorang kejap. Sempat la borak-2. Then dah habis makan, diorang yg lain nak pegi depan Pavi, smoke sana ==' Nasib baik Azhar tak smoke. Kalau dia smoke, memang tinggal aku sorang je la dalam Pavi tu.

Lepas diorang bla, temankan Azhar makan kat Subway. Dia teringin sangat makan kat situ. Dah beli makanan, aku bla kejap pegi cari Ekin. Time cari Ekin, aku ternampak si Akmal Kamal. Dengan girlf dia. Girlf dia tinggi, woot woot! Tapi si Akmal tu kemetot. Hahaha xD dah nampak Ekin, ajak dia pegi Subway.



Ni la Azhar :)



With Ekin :)

Then diorang ajak gerak KLCC pula.


Sempat lagi orang tu buat peace, HAHA!



Ekin | Diana | Azhar :D




Kitorang share chocolate, weeeee~! :D




Dua-2 mulut penuh dengan chocolate, HAHA! :D






Azhar | Izzy | Adik Izzy
Adik beradik smoke, apa nak jadi =='
Wey Izzy, sampai sekarang aku still tak percaya yg tu adik kau! Hahahaa! xD



I love you bieeee Hihi xD

Si Ekin ni ajak aku jadi lesbo dia tauuu! Kan baby kan? Awww!

Eyla dah sampai, then dia nampak camera. Hahaha! Excited gilaa dia. Hahahaa! Yang selalu berebut camera si Izzy, Azhar and Eyla. Memang nampak sangat yg diorang ni gila camera tau!



Eyla and Ekin. Diorang cousin ;)
Lalu Pavi nak ke BB

Then nampak Chicco dekat depan Maybank BB. Jumpa dia kejap. Mula-2 dia macam tak kenal aku kot, rasa mcm nak nangis je :'(
Pandang belakang, ada lelaki mana nta suruh amik gamba diorang. Haha! Pelancong kot. Tak sempat captured gamba dengan Chicco sebab camera dekat sape nta time tu :'(

Dah sampai kat depan 7-E, Rara cakap dia kat rooftop pula. So, gerak sana pula. Dah naik, call Rara. Suruh dia pandang belakang. Lepas salam, dia terus peluk aku. Terkejut wey! Hahaa xD



With Rara :)

Rara duduk dengan kitorang kejap, then Shasha and Ameyra datang kat meja yg kitorang lepak. Tiba-2 Shasha cakap 'kakak, jom la lepak sana' I was like 'huh? kakak? betul ke budak ni?' HAHA! si Ameyra pula just sebut nama aku :D then aku cakap la taknak lepak dengan kawan-2 diorang. Segan la, ramai kot.


Izzy gila, HAHAHA! Lawak doe aku tengok gambar ni.



Eyla and Izzy ;)



Ekin and Elya again :D

Order air Milo, aku ingat dalam RM2. Sekali tu, RM3. Baik aku lepak mamak je. Haha! Rasanya tu first and last kot aku pegi rooftop. Bau shisha tu kuat gila =='

Nak bla, panggil Rara. Then peluk-2 and kiss. Haha! xD Awww, I love you adik<3

Niat nak cari Big Apple kat Low Yat tu pun kena cancel sebab nak balik dah. Takpe, aku boleh tahan lagi nafsu nak makan Big Apple tu. Hahaa xD
Lagi satu plan nak jumpa Syeera pun tak jadi sebab dia dah balik. Haihhhh =='

Pukul 6 lebih, gerak balik. Si Azhar and yg lain still lepak sampai malam.
Kaki aku still sakit sampai sekarang gara-2 pakai high heels, padan muka aku. Hahaa =='

You May Also Like

10 comments

  1. kawan kamu kecik-kecik lagi sudah berasap, tegur dia supaya dia berhenti kerana kelak dia akan menjadi lebih teruk daripada hari ini.

    ReplyDelete
  2. nak tunggu komuter memang satu penantian yg menyeksakan..kesabaran kene tinggi.. huhu

    ReplyDelete
  3. patut la ak rase lain mcm gn u. rupe nye pakai heel. bhaha. ketot <3

    ReplyDelete
  4. Nazree : Dah nasihat, tp tkbole buat apa. Keras kepala

    ReplyDelete
  5. Pieka : Hahahaha! Comel kan? :p

    ReplyDelete
  6. ckp kwn tu..jgn benti isap okok..rugi..nnti doktor xde keje hehe

    ReplyDelete
  7. Eh, mcm tu pula. Better diorg benti smoke, kang sakit.

    ReplyDelete