About Me


Assalamualaikum and hi reader! ;)
Firstly, saya nak minta maaf untuk penggunaan 'aku' bagi yang lebih berusia dari saya. Tak biasa bahasakan diri 'saya' dalam alam maya ni. Hihi! Really sorry k.
Okay, lets start introduce myself! :D

Nama aku Fatin Diana binti Othman and nama tu mak aku yang bagi. Hihi! Thanks mak! :* I'm born on 27th July 199* #sila ingat tarikh ini dan bagi hadiah kat aku, tau! Hahahaa! Lahir kat Lumut, Perak dan tinggal di Kuala Lumpur sampai pertengahan tahun 2012. Lepas tu tinggal kat Kuala Terengganu pula. Adik beradik ada 4 orang dan aku yang sulung. Kakak yang garang tauu! :p
#tak payah nak tau banyak sangat la ek. for more info, klik >SINI<

LOVE;
Family | DOMO | Friends | Fashion |Gadget |Chocolate :3

HATE;
Stalker | Tikam belakang | Penipu | Pisau cukur | Makanan yang pedas | Tak tepati janji #sembang kuat | Warna oren, hijau dan kuning


Guys, aku salah sorang bekas pelatih PLKN ;)
Aku cerita semuanya di >SINI<
----------------------------------------------------------------------------------

Currently in relationship with;
Muhammad Azmi bin Hazim! ^^v


Rasanya tu je yang aku boleh kongsi dengan korang. Kalau nak tau lebih lanjut, kita kena la berkawan. Hihi! :3
omey kan? Syasya Johan yang buatkan. hihi :3

Thanks for reading!
Bye!