Skincare routine paling mudah - MYLARA Skincare Basic Whitening 3 in 1

by - April 26, 2020


Assalamualaikum!

Kalau sebut pasal skincare, mesti lah ada banyak jenis yang kena pilih ikut pada jenis kulit kita, kan? Paling senang kalau ada skincare yang sesuai untuk semua jenis kulit ni. Takde la rasa rumit nak pilih pilih. And finally FD jumpa MYLARA Skincare Starter Kit Basic Whitening 3 in 1.

Packaging dalam 1 kotak yang cukup untuk simple routine skincare. Kat dalam kotak ni ada 3 item. Dah nama pun 3 in 1, kan? 😜


Cara pemakaian skincare pun siap sedia dalam kotak ni. Semuanya ada aturan dia sendiri.

Set Basic Whitening ada 3 item;

Glowing Cleanser (60ml)
Pembersih wajah dalam bentuk gel, berbau haruman floral segar, bewarna pink lembut, tidak likat atau melekit. Cuma perlu pump 1 ke 2 titis ke tapak tangan dan urut muka dengan lembut. Kemudian, bilas muka dan kulit terasa segar dan lembut! Pastikan cuci muka 2 kali sehari ye 😉

Matte Perfect CC Cream (7g)
berwarna natural skin tone, tekstur yang lembut dan tak bercapuk bila kita apply pada kulit. Bau almond, wangi sangat! Yang best part, ianya 'matte finish'. So muka tak nampak la macam berminyak gitu. Natural glow kekal sehingga 10 jam tau. Lagi berpeluh lagi glowing 😍 ianya untuk melindungi wajah dari sinar UV dan polusi.

Instabright Night Cream (7g)
krim ni warna merah jambu tapi jenis light light gitu. Tapi tak bercapuk lah walaupun warna dia macam tu dan tak melekit sebab tekstur dia yang lembut. Masa nak apply pada kulit tu, urut sekali. Biar absorb ke dalam kulit kita.

Harga untuk sekotak set Basic Whitening ni cuma RM75 SM / RM80 SS. Sangat berbaloi sebab tahan lama inshaAllah lebih dari sebulan. Sebab pakai pun amount sikit je. Pakai pun nipis je krim tu semua.


Okay, settle bab skincare. Next kite ke penjagaan dalaman pulak. And still with product MYLARA 💋

FD dah consume this CollaRa MYLARA Platinum Series about 2 weeks and I'm sooooooooooooooooo happy with result. Kulit nampak lebih smooth. Bukan kulit muka je tau but whole body. Dan takde rasa lemau ke malas malas ke. Positive result 👍 sebotol ni mengandungi 90g serbuk pekat.

Antara kelebihan CollaRa MYLARA Platinum Series ni;
⮞ Mencerahkan kulit 97 kali ganda lebih power!
⮞ Menjadikan kulit badan cerah kemerahan jambuan
⮞ Menaikkan seri wajah
⮞ Mengurangkan jerawat dan jeragat
⮞ Merawat parut jerawat dan parut bekas luka
⮞ Mengurangkan sunburn / kulit kering / kusam
⮞ Menganjalkan payudara dan punggung
⮞ Mengetatkan otot wanita
⮞ Merawat keputihan
⮞ Mengatasi masalah senggugut dan period tak teratur
⮞ Mengetatkan otot vagina
⮞ Menghilangkan bau badan yang kurang menyenangkan

Cara pengambilan pun amat lah mudah! Sehari kemam 3 sudu CollaRa. Rasanya pun sedap sangat sebab ada campuran berries (blackberry, elderberry, raspberry dan blueberry) dan susu skim segera.


Harga untuk sebotol CollaRa ni RM150 tau guys. Tapi sekarang ni tengah ada offer kat website, harga RM75 je. Jimat separuh harga tu! You guys should grab this offer while stocks last!

Website: https://www.mylaraskincareofficial.com/
Facebook: https://www.facebook.com/mylaraskincare
Instagram MYLARA: https://www.instagram.com/mylaraskincare/
Instagram CollaRa: https://www.instagram.com/collara.my/

You May Also Like

0 comments