Jeanc Collagen Malaysia - Cabaran 30 Hari

by - November 09, 2019


Assalamualaikum!

Kali ni FD nak share dengan korang tentang satu supplement yang tengah hot ni. Kite ni umur semakin meningkat, kesihatan dalam dan luar kena lah jaga, kan? Lagipun, fakta ada menyatakan bahawa kolagen dalam badan seseorang semakin berkurangan selepas berumur 25 tahun. Sebelum jadi yang tak elok, baik kite cari cara macam mana nak kekalkan kolagen dalam badan kite.

Jadi, FD nak ikhtiar dengan mengamalkan supplement dari JeanC, Hydrolyzed Collagen Drink.



Dalam sekotak ni ada 30 sachet yang korang perlu amalkan sehari satu sachet. Jadi, cukup untuk sebulan ye sekotak ni. 1 sachet mengandungi 3000mg peptida kolagen. Cara menyediakannya pun mudah! Cuma bancuh 1 sachet dengan 150ml air. Bancuh dengan air sejuk lagi sedap!


Kalau korang ada masalah macam dalam gambar kat atas ni, korang sangat sangat disarankan untuk mula mengamalkan kolagen.

JeanC Hydrolyzed Collagen Drink ni diperbuat daripada kolagen marin. Kolagen ikan ni lebih mudah dan cepat diserap ke dalam aliran darah melalui dinding usus kite berbanding kolagen dari sumber lain. Sebab tu kolagen dari Jeanc adalah yang terbaik untuk meningkatkan pengeluaran kolagen kolagen kite.


Now, kite kongsi kebaikan JeanC 30 Days Hydrolyzed Collagen Drink pulak.
Rambut lebih sihat
Kulit muka semakin cerah dan berseri
Kedutan di kulit semakin berkurangan
Kulit kekal lembap
Kulit kurang berminyak
Kuku lebih sihat dan kuat


Bahan dalam Jeanc Hydrolyzed Collagen Drink
 1. AstaReal® Astaxanthin - "Raja karotenoid" - Meningkatkan kelembapan kulit, mengekalkan dan melindungi dari kerosakan UV
 2. Vitamin C - mengurangkan risiko kulit kering & meningkatkan pengeluaran kolagen semulajadi
 3. Vitamin E - memastikan kulit terhidrasi & mengurangkan kerosakan UV


Antioksidan adalah bahan semulajadi yang dapat mencegah dan memperlambatkan kerosakan sel-sel kulit yang disebabkan oleh radikal bebas, tekanan alam sekitar dan pemakanan diet yang tak sihat.

Bahan Superfood dalam Jeanc Hydrolyzed Collagen Drink;
Amla - India Superfood - 20x Vit C berbanding oren, mengurangkan kesan penuaan pramatang & menghidrat kulit
Beri Acai - Amazon Superfood - Kaya dengan polyphenol & anthocyanin, pigmentasi kawalan & jerawat
Lingonberi - Scandanavian Superfood - Antioksidan paling padat semua buah-buahan, mengandungi arbutin & menghalang pengeluaran melanin
Buah Baobab - Afrika Superfood - dua kali antioksidan delima, kaya dengan polifenol, pelembab kulit & meningkatkan pengeluaran kolagen


Pada ibu hamil atau masih menyusukan baby, korang disarankan mintak nasihat doktor dulu ye sebelum nak mula amalkan Jeanc Hydrolyzed Collagen Drink ni. Jangan nak memandai pulak. Risau ada kesan lain kat baby pulak.

Website: https://ms.jeanc.my/
Facebook: https://www.facebook.com/jeancmalaysia/
Instagram: https://www.instagram.com/jeancmalaysia/

Alamat:
No 2-2, Dataran Sunway, Jalan PJU 5/15,
Kota Damansara, Petaling Jaya
47810 Selangor, Malaysia

No tel: +6017-8158899
(whatsapp sahaja)
--------------------------------------------------------------

Hari ke 10 selepas amalkan Jeanc Hydrolyzed Collagen Drink
(14/11/2019)

Lepas 10 hari, apa yang FD perasan, tiap kali ada luka kecil kat tangan atau kaki, parut tu takkan jadi teruk macam sebelum ni. Parut lama pun makin pudar. I'm so impress! Tak sangka kesan amalkan Jeanc Hydrolyzed Collagen Drink ni begitu cepat dan efektif.
Itu feedback tentang kesan.
Rasa dan bau minuman ni sedap! Something like berries gitu rasanya. Packaging pun bagus sebab memudahkan kite sebagai pengguna. Jadi kite tau bape dah kite minum and so far FD takde skip walaupun sehari.
So kite tunggu update hari ke 20 pulak. Stay tune!

--------------------------------------------------------------
Hari ke 20 (24/11/2019)
And after day 20, seronok bila skin makin sihat dan nampak moist sebab FD ada masalah kulit kering. And parut kat kaki dah makin pudar! Untuk hari ke 20 ni taknak share gambar muka lagi. Tunggu cukup sebulan baru kite share 😜

--------------------------------------------------------------
Hari ke 30 (4/12/2019)
As I promised with you guys, cukup sebulan share gambar kan. And here it is!


Kulit kusam, tak bermaya, tona kulit tak sekata. Tu belum kira parut yang ada tapi takbole nak tunjuk la, hehe faham sendiri lah ye.

Sekarang dah masuk kotak kedua amalkan 30 Days Hydrolyzed Collagen Drink dari JeanC Malaysia. Thank you so much JeanC sebab keluarkan produk yang dapat bantu masalah kulit FD. Confirm FD akan repeat sebab berbaloi dengan harga dan kesannya.

You May Also Like

6 comments