Jimat masa dan kos penghantaran dengan servis Delvya

by - January 31, 2019


Assalamualaikum

Sebagai peniaga online, selalu terkejar masa nak pergi ke pejabat pos untuk urusan pos bungkusan customer kan? Dengan kos pos makin tinggi pulak sekarang ni. Sekarang dah ada jalan penyelesaiannya dengan adanya servis dari Delvya.



Dengan adanya servis dari Delvya, korang tak perlu nak keluar rumah nak hadap traffic light, jalan sesak, masalah parking dan sebagainya lagi, nak nak pulak peniaga yang housewives ni. Sebabnya semuanya boleh buat dirumah. Poslaju akan datang ke rumah dan pickup parcel untuk post. Takde contract, takde minimum parcel dan takde extra charges.

Caranya mudah je! Korang cuma perlu daftar [pssstt, daftar free je 😉] kat https://delyva.com/my dan korang akan dapat akses ke admin system shipping. Dari situ korang boleh booking Poslaju online. Takpayah risau letih tangan nak tulis kat consignment note tu sebab boleh print terus consignment note. Jimat tenaga jugak dah tu, kan?


Delvya bukan collab dengan Poslaju je tau. Selain tu ada courier Karhoo, Armax, dan Nationwide Express. Siap cover international jugak tau termasuk 200 countries. Kalau nak tengok rate shipping, boleh tengok kat https://delyva.com/my/check-rates/


Jimat dalam kos shipping jugak walaupun cuma pos 1 parcel. Jimat masa dah tak perlu keluar rumah. Kalau keluar rumah, kena isi minyak kereta/motor, makan masa nak cari parking. Lepas tu belum tentu lagi orang ramai kat pejabat pos. Kat mana lagi nak jimat waktu, duit dan tenaga kalau bukan dengan Delvya?

So you guys should give a try with Delvya service! For more info about the service, kindly go to this website
https://delyva.com/my
https://www.facebook.com/DelyvaMY/
https://www.instagram.com/delyva_my/

You May Also Like

4 comments

  1. thanks for sharing! baru tau ada benda ni. Kita singgah sini and follow ya. sudilah singgah blog kita https://faradidi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. macam macam kemudahan skarang kan..
    semua memudahkan nak buat kerja =)

    ReplyDelete
  3. Bagus untuk peniaga online ni. Tapi saya takde barang nak jual :D

    ReplyDelete