Dapatkan Susu Suffy bGenius untuk si manja anda!

by - January 28, 2019


Assalamualaikum!

Sekarang ni makin banyak jenis susu dijual di pasaran dengan pelbagai jenama, kan? Mesti ibu ibu pun ada pilihan sendiri. Kali ni FD nak kongsi dengan korang susu keluaran Suffy Dairy Group Sdn Bhd.

Suffy Dairy Group Sdn Bhd. adalah sebuah syarikat pengeluar produk tenusu jenama "Suffy" yang berpusat di Ipoh, Perak. Syarikat tersebut mempunyai lebih dari 6 tahun dalam memasarkan produk berasaskan susu ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Susu dari Suffy adalah berasaskan susu lembu dan susu kambing.



Suffy ada keluarkan susu terbaru tau! Suffy bGenius, dengan formula B3, dirumus dengan DHA (15mg/100g), Vitamin, Mineral serta tambahan Prebiotik – FOS & Manna untuk membantu Si Manja anda kekal sihat, bijak dan kuat.
Apa Formula B3 tu? Ianya;
Brilliant - mengandungi DHA yang merupakan antara komponen utama di dalam otak. Ia Berfungsi untuk membantu perkembangan otak kanak-kanak.
Balance - membantu memenuhi keperluan nutrisi seharian yang diperlukan oleh Si Manja. Nutrisi yang seimbang membantu Si Manja untuk membesar dengan lebih baik.
Boost - dirumus istimewa dengan Prebiotik dari FOS dan Manna untuk membantu meningkatkan sistem penghadaman Si Manja.

Susu Suffy bGenius untuk kanak-kanak berumur 1 hingga 3 tahun.


Haa ibu ibu semua nak cuba bagi anak merasa tak? Pihak Suffy ada buat promosi untuk dapatkan set percubaan secara percuma kepada 50 orang terawal tau! Tempoh untuk dapatkan trial pack Suffy bGenius ni bermula dari 24 Januari 2019 hingga 15 Februari 2019.




Apa yang special dengan dapatkan trial set ni?
Korang akan terima 3 sachet untuk 3 kali penggunaan. Produk akan diterima dalam tempoh 24 jam! Pegawai khidmat pelanggan Suffy akan hubungi pelanggan dan memberi panduan serta khidmat nasihat pengambilan susu Suffy bGenius.

Jom FD share dengan korang cara nak dapatkan trial pack Suffy bGenius secara percuma!

Pergi ke website - http://www.suffy.com.my/sampelsususuffy/

Isi maklumat dan pilih susu Suffy BGenius [logo warna ungu/purple]

Akan bawa korang direct ke aplikasi Shopee

Add to cart dan terus checkout.
Masa checkout, jangan lupa masukkan code "SUFFYSBG". Buat semuanya huruf besar ya.


Tara! Shopee akan potong RM6 dan ianya sememangnya PERCUMA! Tapi ingat ya, cuma limit 50 orang sahaja. Baik cepat sebelum terlepas.



FD dah terima trial pack Susu Suffy bGenius ni lepas order kat Shopee haritu. Cepat tau servis Suffy ni. Excellent! 👍



Fayyra takbole minum lagi ye sayang, sebab susu ni untuk umur 1-3 tahun je. Tunggu lagi 6 bulan, baru Fayyra boleh minum.


Kalau dah cuba dan berminat untuk teruskan minum Susu bGenius, ibu ibu semua boleh beli susu bGenius dalam packaging 500g. Adik ipar FD ni memang sukakan Susu Suffy. Sedap sangat katanya!

Website : http://www.suffy.com.my/
Facebook : https://www.facebook.com/SuffyMalaysia
Instagram : https://www.instagram.com/suffymalaysia

You May Also Like

4 comments