Kawan

Wedding dear best friend, Wardah ♥

March 30, 2018


Assalamualaikum 😊

Daripada post terperap, baik kite publish. Member nikah bulan 9, tahun 2017. Ni dah masuk bulan 3 tahun 2018. Kau ghasee? HAHA

Okay, FD tinggal kat Kuala Terengganu. Kawan tinggal kat Damansara, Kuala Lumpur. Demi kawan, kite turun lah KL. Bukan tak kenal jalan pun sebab dulu tinggal kat sana jugak. Kawan sekolah pulak tu.

 
Nikah 29hb September 2017. Rushing kejar KTM bagai sebab turun KL menginap kat KL Sentral. Tak tidur rumah kawan kat KL tu memandangkan semua busy kerja dan hal masing masing. Pandai pandai lah jalan sendiri. Takkan nak nyusahkan orang pulak kan. Hehe 😁

Nasib baik sempat sampai Masjid Al Mukarramah, Bandar Sri Damansara. Cantik sangat Wardah masa ni. Sampai je diorang dah selamat diijabkabulkan. Alhamdulillah 😊 dah jadi isteri orang kawan FD ni 👰 tahniah Wardah dan Zasky.


30hb September 2017 pegi majlis sanding pulak kat Dewan Beringin Taman Seri Gombak.
FD, Mia, Wardah and her husband, Zasky.



Mia ni kawan sejak form 1. Tiap tahun kite sama kelas je rasanya, kan? 😂


FD, Mia and Syamira
Yang ni je sempat jumpa. Yang lain busy kena gerak tempat lain. Masing masing busy, tak dapat nak jumpa T_T nasib baik lah kawan dua orang ni sanggup tunggu sampai FD datang kenduri. Lebiuuuu baby girlssss 😚



Awek sorang tu kawan pada laki belakang pengantin perempuan. Laki specky tengah tu kawan FD jugak. Kawan lepak lepak dulu duluuuu.



Wefieeeeee 📷


Sempat lagi photographer candid kitorang wefie 😂

Sekarang ni Wardah dah pregnant, YAY!
Lepas ni tunggu kenduri kahwin kawan lagi 3 orang pulak 😝


You Might Also Like

6 comments

  1. Selamat pengantin baru buat kawan FD...

    ReplyDelete
  2. fd kne jd pengapit ke..warna sama..bestnya jumpa kawan kawan lama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tak lah wak. pengapit ipar dia

      Delete
  3. Selamat Pengantin Baru, kawan Fatin..

    ReplyDelete