Tuesday, 19 January 2016

Novel: Patung karya Muhammad Fatrim



PENULIS: MUHAMMAD FATRIM
PENERBIT: BUKU FIXI
GENRE: · SERAM · PSIKOTIK
BIL. HALAMAN: 301

Sinopsis Patung:
“Jangan takut. Aku hanya mahu berkawan dengan kau, kau sunyi dan perlukan aku, aku kan comel. Aku janji aku akan bantu kau. Kau percayakan aku, kan Orked?"

“Kau?! Kau boleh cakap? Jadi selama ni, kau dengar aku?!” Bulat mata Orked memandang arah suara itu, tangannya menggeletar.

“Iya, aku dengar kau. Kita boleh berkawan, kan? Aku sayang kau, kau tak sayang aku?”

 Mata mereka kemudiannya saling bertautan. Terukir sebuah senyuman.


Review:
Lepas baca ni, agak creepy jugak la sebab kat rumah ada banyak patung. Sangat banyak! Lagi lagi Barbie doll >,< gila kau? Patung dia macam manusia. Rambut dia macam manusia. EEE! Takboleh nak bayangkan. Tak pasal pasal kena bela patung tu. Biar kang, ada yang mati pulak. Karya Fatrim semuanya best! Asrama tu paling GEMPAK!

3 comments:

Aisyah Az said...

yessa dia dah baca. huhu cerita ni sambungan novel asrama. best gila kan ^_^

Puteri Syazwani said...

macam best je...

Farahain ZFA said...

dah lama tak jenguk blog FD