Monday, 15 June 2015

Program Qurban dan Aqiqah


Assalamualaikum :)

Rasanya sekarang ni ramai yang buat program macam ni, kan? Lepas tu mesti cari yang ikut budget. Korang boleh baca lebih lanjut kat sini tentang qurban dan aqiqah. Boleh tempah melalui online je tau. Sekarang ni semuanya dihujung jari je ;)


*klik banner untuk lebih info*

eQurban merupakan projek usahasama ternakan lembu di Kemboja antara Al Ansar Agro dan Koperasi Muslim Kemboja. Projek ini juga menyediakan kemudahan kepada sesiapa sahaja yang ingin mengerjakan ibadah Qurban dan Aqiqah di Kemboja.

Projek eQurban.com dilaksanakan untuk membantu ekonomi umat Islam Kemboja yang selama ini tidak mendapat pembelaan sewajarnya. Sememangnya ramai NGO dan individu dari Malaysia yang datang ke Kemboja tetapi majoriti banyak memberi sumbangan terus yang tidak menggerakkan ekonomi umat Islam.

Semoga usaha kecil ini menjadi langkah pertama menuju projek gergasi yang mempu melonjakkan ekonomi umat Islam di Kemboja.

Program qurban dan aqiqah
eQurban.com menyediakan kemudahan untuk anda membuat tempahan korban dan aqiqah lembu atau kambing melalui sistem online kami.
eQurban.com


EQURBAN RESOURCES SDN. BHD.
No. 16-2B, Jalan Boling Padang G 13/G,
Seksyen 13, 40100 Shah Alam,
Selangor, Malaysia
Tel : 03-5523 6092
H/P : 011-2078 1786 Whatsapp / SMS – (eQurban HQ)
H/P : 013-388 8234   (Masrukhin Marzoki)
Email: admin@equrban.com
Facebook: https://www.facebook.com/QurbanAqiqah


2 comments:

adk dayah said...

lama tak datang jengah sini =)

Ct Noraishah said...

ciktie pernaah gak join diorang dulu