Pertama kali tebus point di WhoHAA!

August 25, 2014


Assalamualaikum! :)

Baru baru ni FD ada tebus point kat WhoHAA!
Apa itu WhoHAA!?
Refer post ni
http://www.fatindiana.com/2013/12/whohaa.html

Nak kumpul banyak lagi untuk tebus Instax, tapi macam susah sangat je nak kumpul sebab sikit sangat kempen yang ada untuk kite jawab soalan :/


First, kite try tebus voucher makanan dulu :3

Pihak WhoHAA post voucher pada 19 Ogos.


FD terima voucher pada 24 Ogos yakni semalam :p

Tebus 2 voucher bernilai RM10

Voucher ni valid sampai tahun depan tau! :D
Jom kite ke Pizza Hut. Eh? :p


Lepas ni tebus voucher Popular pulak. Tak pun topup
Mihmihmihmih :3


Jom daftar WhoHAA dan tebus point!
http://bit.ly/WhoHAAdotcom

You Might Also Like

3 comments

  1. asslmkm FD.. bestnya dah dpat tebus point yang ada.. :)

    ReplyDelete
  2. mesti banyak kumpul point kat WHOHAA ! tu kan...boleh la tebus macam2...hee...ezad baru ada 1000 je point...tak banyak sangat kempen nak jawabnya...tu susah nak dapat point...hee

    ReplyDelete
  3. bestnya.. Za banyak lagi nak kena kumpul..nak tebus topap..hehe

    ReplyDelete