BE

CPUV ke 36, Nestum #MoreLife

May 11, 2014


Assalamualaikum! :)

Alhamdulillah, dapat jugak CPUV untuk bulan 5 ni. Ingatkan takde rezeki dah dengan encik Nuffnang ni. Baru post 1 entry, dah dapat CPUV. Thank you Nuffnang! :D


CPUV kali ni campaign Nestum #MoreLife

Sesuai sangat lah CPUV ni bertandang. Macam tau tau je kite ni memang suka Nestum. Tapi Nestum ni, FD bukan minum. Tapi makan. Letak air panas sikit, lepas tu gaul dengan susu pekat manis. Memang UMPHH! Sedap gila k. Tak pernah buat minum pun. Memang mula mula start beli Nestum buat makan je. Korang try lah pada yang pernah buat tu. Rugi tauuu! :p

Thank you Nuffnang and Nestum! ❤️


Psstttt! Minggu lepas dengan minggu ni FD dapat parcel.
Tunggu next entry untuk review product ye ;)



You Might Also Like

6 comments

  1. Rezeki tu, FD. :)congratz.

    ReplyDelete
  2. Bestnya..akak blom layak lg nk dpt cpuv...
    Akak tag fd.. http://nazirahnyerr.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award.html?m=1
    jom.memeriahkan..

    ReplyDelete
  3. salam

    jenjalan dari group review :)

    follow sini yeee :)

    ReplyDelete