Sunday, 11 May 2014

CPUV ke 36, Nestum #MoreLife


Assalamualaikum! :)

Alhamdulillah, dapat jugak CPUV untuk bulan 5 ni. Ingatkan takde rezeki dah dengan encik Nuffnang ni. Baru post 1 entry, dah dapat CPUV. Thank you Nuffnang! :D


CPUV kali ni campaign Nestum #MoreLife

Sesuai sangat lah CPUV ni bertandang. Macam tau tau je kite ni memang suka Nestum. Tapi Nestum ni, FD bukan minum. Tapi makan. Letak air panas sikit, lepas tu gaul dengan susu pekat manis. Memang UMPHH! Sedap gila k. Tak pernah buat minum pun. Memang mula mula start beli Nestum buat makan je. Korang try lah pada yang pernah buat tu. Rugi tauuu! :p

Thank you Nuffnang and Nestum! ❤️


Psstttt! Minggu lepas dengan minggu ni FD dapat parcel.
Tunggu next entry untuk review product ye ;)



6 comments:

sinuha said...

Rezeki tu, FD. :)congratz.

NaZiRaH @ Ezyra said...

Bestnya..akak blom layak lg nk dpt cpuv...
Akak tag fd.. http://nazirahnyerr.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award.html?m=1
jom.memeriahkan..

Azney Shamsuddin said...

salam

jenjalan dari group review :)

follow sini yeee :)

husna zahidi said...

tahniah FD..:)

Sally Yatiey said...

Tahniah ;D

Aqilah Azmi said...

congats kak fd <3333