Movie

Paku Full Movie

January 27, 2014




Sinopsis Paku

Paku mengisahkan Fahmi amat mencintai isterinya Riana dan dia tidak dapat menerima kenyataan Riana sudah meninggal dunia. Oleh kerana ketaksuban terhadap cintanya itu, dia sanggup mencari bomoh untuk menghidupkan semula Riana, mereka disatukan sehingga Riana melahirkan seorang anak.

Selepas Fahmi bersama Riana, Fahmi yang selama ini dikatakan malas bekerja dinaikkan pangkat dan mendapat hadiah daripada majikannya, namun pelbagai tragedi menimpa rakan pejabat yang cemburu padanya. Fahmi sedar segala yang diperoleh itu selepas dia hidup semula dengan Riana.

Pelakon utama: Johan As'ari, Aishah Ilias serta Diddy Hirdy
Pengarah: P Rameesh
Filem Paku terbitan Nusantara Seni Karya (NSK)



Tonton Paku Full Movie
Download Paku Full Movie


You Might Also Like

10 comments

  1. best cerita ni lagi best dari cerita rumah sewa rm50.00.

    ReplyDelete
  2. takdelah nak dok ngan antu...hhheee

    ReplyDelete
  3. eir... kne kumpul keberanian dululah nak tengok cter giny.. hehe

    ReplyDelete
  4. cerita ni memang seram tapi sedih..
    yg best tu die boleh beranak walaupun bukan manusia..org suruh balik tak nak balik nk jgk duduk dalam badan org...seram woooo

    ReplyDelete
  5. macam best je cte nie.tp ye la mcm tak masuk akal dia dah mati tp boleh lahirkan anak?hehe

    ReplyDelete