Monday, 27 January 2014

Paku Full Movie




Sinopsis Paku

Paku mengisahkan Fahmi amat mencintai isterinya Riana dan dia tidak dapat menerima kenyataan Riana sudah meninggal dunia. Oleh kerana ketaksuban terhadap cintanya itu, dia sanggup mencari bomoh untuk menghidupkan semula Riana, mereka disatukan sehingga Riana melahirkan seorang anak.

Selepas Fahmi bersama Riana, Fahmi yang selama ini dikatakan malas bekerja dinaikkan pangkat dan mendapat hadiah daripada majikannya, namun pelbagai tragedi menimpa rakan pejabat yang cemburu padanya. Fahmi sedar segala yang diperoleh itu selepas dia hidup semula dengan Riana.

Pelakon utama: Johan As'ari, Aishah Ilias serta Diddy Hirdy
Pengarah: P Rameesh
Filem Paku terbitan Nusantara Seni Karya (NSK)



Tonton Paku Full Movie
Download Paku Full Movie


10 comments:

Akeyla Azmi said...

takut T_T
hehehehehe

tarmizi said...

best cerita ni lagi best dari cerita rumah sewa rm50.00.

msredcheesecake said...

takdelah nak dok ngan antu...hhheee

Sally Yatiey said...

Nanti nak tgklah ;D

Kechek Buzz said...

eir... kne kumpul keberanian dululah nak tengok cter giny.. hehe

CoffeeLover said...

cerita ni memang seram tapi sedih..
yg best tu die boleh beranak walaupun bukan manusia..org suruh balik tak nak balik nk jgk duduk dalam badan org...seram woooo

husna zahidi said...

erk..tak suka cerita seram.. :S

ezyra daniel said...

macam best je cte nie.tp ye la mcm tak masuk akal dia dah mati tp boleh lahirkan anak?hehe

Abak Lorong Cinta said...

BEstnya.... kna tngok ni...hihi

NurainSuperr said...

macam best je