Koleksi terbaru dari Ezra sempena CNY di Zalora!

by - January 07, 2014



Gong Xi, Gong Xi, Gong Xi Ni! Bam! Bam! Boom! Bunyi mercun!

Haaa kalau anda dah start nampak the flashy and vibrant red color all around you, maksudnya hanya satu – CHINESE NEW YEAR! Best kan duduk dalam negara yang berbilang kaum lagi aman dan damai? Boleh sambut perayaan sama-sama, makan makanan (yang HALAL je lah) sama-sama aannndd best of all, shopping sakan sebab sales sama-sama!

ZALORA presents you dengan koleksi pakaian yang amat sesuai untuk dipakai sempena perayaan Tahun Baru Cina anda! Ezra memperkenalkan anda dengan koleksi khas sempena CNY Ezra: In Full Bloom- Get re-oriented with opulence andglamour. Kalau di-translate dalam Bahasa Malaysia ia bermakud Ezra: Kembang Mekar- Glamor dan Mewahkan Sambutan Oriental. Dapatkan koleksi hebat daripada oleh Ezra di Zalora's CNY Sale Online!


Top sleeveless berwarna biru yang cantik lawa dengan detailing lace di atas adalah a breath of fresh air. Selain daripada warna merah, warna biru juga boleh membawa feng-shui yang baik untuk menyambut tahun baru anda. Padankan dengan bottomseperti skirt, atau skinny jeans, serta accessories seperti bangles, earrings, dan kasut ballerina flats berwarna merah atau gold; memberi anda satu kombinasi yang klasik dan moden untuk digayakan semasa perayaan itu.


Haaaa.. rekaan di atas adalah satu gaya klasik yang telah diberikan sentuhan moden dan kontemporari oleh Ezra. Diinspirasikan oleh gaya dan pakaian klasik danasli wanita Cina iaitu cheongsam, this bright pink dress by Ezra with the lacedetailings akan menceriakan pagi Chinese New Year 2014 anda. Anggun dan stylish, anda akan kelihatan seperti seorang puteri muda. Jika anda padankan pakaian anda dengan aksesori yang tepat serta kasut yang betul, you will definitely feel and looklike royalty.

Top biru short sleeves Ezra yang ni bagi mereka yang ingin tampak sedikit daringdan sexy semasa Tahun Baru Cina. Warna biru yang cool ini memberi kontras yangmenarik dengan jahitan lace dan kain jarang yang seksi, memberikan anda sedikitof an edge. Padanan yang sesuai dengan bottom dan kasut serta aksesori yangbersesuaian adalah amat crucial untuk menjayakan penampilan yang seksi tapiclassy.

Online shopping Malaysia adalah sangat senang dan boleh mengelakkan anda daripada bersesak dengan orang ramai di shopping malls. Best of all, anda boleh dapatkan tawaran yang menarik bagi women tops online oleh brand terkemuuka seperti Ezra. Cepat dapatkan your updated style for this coming Chinese New Year and have a beautiful celebration with your loved ones! J

You May Also Like

5 comments

  1. cantik2 jugak...tp tak sesuai dgn akak...hihi

    ReplyDelete
  2. seksinyaaa hahahah i wish i could wear those huhuhu
    thanks fr sharing kak FD <3

    ReplyDelete
  3. teringat pulak pada email zalora... ha ha ha... tak jenguk2 lagi email tu...

    ReplyDelete
  4. Wow, I like all outfits. Its looking style and fashionable.

    ReplyDelete