Tuesday, 10 December 2013

Harum Malam mencegah bau badan


Mesti ramai yang ada masalah bau badan, bukan? Lepas tu pening kepala fikir nak pakai apa untuk hilangkan bau badan yang kurang menyenangkan dan malu dengan orang sekeliling.

Antara sebab-sebab peluh berbau:
° kurangnya penjagaan kebersihan tubuh
° terdapat kesan peluh yang tidak mengewap dan melekat pada badan
° suka mengambil makanan yang mempunyai kalori tinggi
° tekanan yang merangsang emosi negatif seperti cemas, gelisah, stress dan kemarahan akan mengaktifkan kelenjar peluh dan menguatkan bau tubuh yang tidak menyenangkan.

Meh nak kongsi dengan korang semua, macam mana nak hilangkan bau badan tu.
Memperkenalkan supplement Harum Malam! :D

HARUM MALAM adalah supplement tambahan untuk wanita yang mempunyai masalah bau badan dan juga masalah dalaman. Berfungsi untuk mewangikan tubuh sepanjang masa.
Supplement yang diadun dengan ekstrak ros dan kaya dengan ekstrak herba seperti sirih, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria lobata, pueraria mirifica bagi membantu mengatasi masalah bau badan yang kurang menyenangkan.
Cuma minum 2 kali sehari dan lihat kesannya dalam tempoh yang singkat.

Kebaikan Harum Malam:
°Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan seksual
°Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
°Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
°Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
°Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
°Mengurangkan tekanan dan tension
°Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan

Khasiat lain Harum Malam:
°Membantu menyegar & menyihatkan badan.
°Mencantikkan & menaikkan seri wajah.
°Membantu menghilangkan bau badan & mulut.
°Melegakan panas badan.
°Menegangkan payudara.
°Memulihkan rasa rapat.
°Mengencang otot kewanitaan.
°Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
°Menambah keharmonian suami isteri.
°Menyihatkan rahim.
°Mencantikkan payudara agar sihat & montok.

Tips penjagaan vagina:

Harum Malam bukan untuk cegah bau badan je tau. Untuk bahagian dalaman juga k. Dengan satu botol ni, banyak kebaikan yang kita dapat.
Harga Harum Malam ni tak mahal pun.
RM33 (Semenanjung) dan RM39 (Sabah & Sarawak)
*tak termasuk kos penghantaran*
Kos penghantaran - RM7

Beli 3 botol (tahan untuk sebulan) dengan harga
RM100 (Semenanjung) dan RM110 (Sabah & Sarawak)
*harga termasuk kos penghantaran*

Diluluskan KKM!

Untuk yang berminat dengan Harum Malam, boleh terus ke Fanpage Info Masalah Wanita , Lady's Dream House , Rahsia Kecantikan Abadi , atau Harum Malam Cik Siti ;)