Wednesday, 27 November 2013

SCARF Perfume, wangian bebas alkohol


SCARF Perfume produk terbaru. Ianya wangian yang boleh dibawa solat dan baunya tahan sehingga 8 jam. SCARF Perfume mempunyai 5 jenis bau.


Baru je buka kotak, bau wangi semerbak dalam bilik FD.
Adik FD sendiri tegur, "Kak! Wanginya bau perfume tu. Dari jauh pun dah boleh bau Darlina.
FD pun apa lagi, excited lah. Bau semua botol satu-satu. Semuanya wangi! Sesuai dengan mood atau tema bila nak kemana sahaja. Harga pun berbaloi. Yang penting, baunya tahan lama. FD sendiri dah cuba masa ke Kelantan haritu. Seronok bila kita sentiasa bau wangi! Hihi :D


Antara info tentang produk SCARF Perfume:
SCARF Perfume adalah perfume gred EDP (Eau de Parfum). Berbanding dengan perfume yang terdapat di pasaran, perfume gred EDP lebih berkualiti dan bertahan lama (tahan sehingga 8-10 jam) berbanding dengan perfume gred EDT (Eau de Toilette) dan EDC (Eau de Cologne).




SCARF Perfume tidak mengandungi alkohol. Sebab itu, peratusan pati wangian yang kami gunakan lebih tinggi daripada jenama terkemuka di pasaran. Anda pasti akan jatuh cinta dengan keunikan wangian yang asli dan tersendiri daripada SCARF Perfume.


Saya kagum dengan kaum wanita Muslim yang pandai menjaga kecantikan diri, kesihatan dan fesyen mereka dalam kehidupan harian. Ini telah memberikan saya inspirasi untuk mencipta SCARF Perfume kerana saya yakin setiap wanita dapat menonjolkan personaliti mereka yang unik dengan kombinasi fesyen dan perfume yang berlainan setiap hari.
Saya doakan SCARF Perfume memberi anda hidup yang lebih bahagia dan ceria, keyakinan diri serta nikmat kesempurnaan hidup dalam diri anda. – Bryan Gan, Pengasas SCARF Perfume.


Anda boleh memakai perfume ini mengikut mood atau warna baju anda ketika ingin keluar bersama keluarga atau kawan-kawan! ;)




Active & Exotic
Wangian yang menonjolkan ciri-ciri kewanitaan dan manis. Aroma erotik dengan cinta, kasih sayang dan semangat, ia sesuai untuk masa yang romantis atau untuk menarik perhatian kepada kecantikan anda.


Elegant & Luxury
Satu aroma yang memaparkan imej wanita berdikari daripada hari ini, iaitu tabah, menawan, anggun dan mewah. Sesuai untuk majlis formal, mesyuarat atau makan malam. Jadikan diri anda cemerlang dan diingati sebagai seorang wanita yang penuh keyakinan dalam kehidupan dan kerjaya.


Nature & Outdoor
Satu aroma semula jadi yang merangkumi cinta kepada alam dan aksi luaran. Mencerminkan suasana kehidupan yang didiami, sihat, pengembaraan dan kecergasan dan kebebasan peribadi dalam wangian ini. Berikan percikan menyegarkan kepada deria dengan nikmat alam semulajadi.


Fresh & Light
Menyegarkan ruang anda, berehat untuk masa ini dan menikmati kegembiraan mengelilingi anda dengan wangian ini yang segar dan nyaman. Hujung minggu yang santai jauh dinikmati dalam aroma aman. Bebaskan diri daripada kerisauan harian dan beri ruang yang terbaik kepada hidup anda.


Smart & Casual
Untuk masa sekarang, sejenak, kegunaan harian atau, satu aroma mesra khas “helo” yang sentiasa menambah senyuman kepada kawan-kawan anda, suasana kerja atau kenalan baru. Menjadi pintar dan kasual untuk sebarang aktiviti, dengan kegembiraan dan nikmat hidup.

Harga SCARF Perfume sangat berbaloi dengan kualiti dan bau yang sangat wangi


Premium Pack
Esklusif bagi anda yang ingin koleksi lengkap SCARF Perfume.
75ML: 5 Wangian x 15ML Setiap Satu
Harga: MYR 235.00 MYR 167.00 Jimat MYR 68!


Nak try yang kecik dulu pun boleh! :D

Mini Pack
Paling laris untuk anda cuba kesemua 5 wangian SCARF Perfume.
10ML: 5 Wangian x 2ML Setiap Satu
Harga: MYR 37.00


Suka sejenis perfume sahaja? Beli satu satu pun boleh juga ^^v


Jenis / Nama perfume: Red (Active & Exotic), Purple (Elegant & Luxury), Green (Nature & Outdoor), Blue (Fresh & Light), Yellow (Smart & Casual)
Harga: MYR 47.00


Beli SCARF Perfume daripada pengedar kami di seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore!
Boleh rujuk link dibawah untuk lihat senarai penuh pengedar seluruh Maaysia.
Senarai Pengedar


Jemput like fanpage SCARF Perfume untuk ketahui maklumat terbaru


http://www.scarfperfume.com/

Syarikat: Comdev Venture Sdn Bhd
No Pendaftaran: 826850-M
Alamat: 1-12-6, Suntech@Penang Cybercity,
Lintang Mayang Pasir 3, Bayan Baru, 11950 Penang, Malaysia.


5 comments:

Mime MF said...

Yes...Scarf Perfume memang wangi!! Fav botol merah..^^

Si Galah Panjang said...

Nak model tu boleyy? hahaha

hazwan hairy said...

nak satu plezzz..shre k..haha

MG schmidt said...

ritu mmg ad bau tester dia.
wangi ..
nk lawn one drop la ni
gud2!
nk beli yg kcik tula .
wt hadiah pon sweet ni :)

sha dhira said...

dia punya bekas cantik... 15 ml untuk harga tu mmg oshem.. huhu, 2ml rm30++, wah pikir2 balik, boleh tahan oshem jugak hrga dia dia, mahalll. hehehe.