Pemenang Easy Peasy Giveaway Part 2

November 09, 2013


Alhamdulillah, giveaway dah tamat malam semalam.
Terima kasih pada yang sudi join.


Top referral:

Topup RM30 by Kak Ieta Mat Sa'ad
http://www.ainizakaria.my/2013/11/easy-peasy-giveaway-by-fd-part-2.html

Novel Love You Mr. Arrogant by FD
69

Dress by Daily Dress
71 , 18

Set Shawl Cinta Jannah by LAC Touch
186 , 11

Miniature Watch by Miniature Watch Malaysia
166

Inner Magic + Shawl by Liliy Scarf
 32 , 12387

Coklat Oreo by Choco A M
138

Topup RM10 by Kak Ieta Mat Sa'ad
99

Topup RM5 by Afifah Anuar
155

Button Badge Blogger by FD
118 , 25, 108, 147, 41, 177

Inner Bawal by Rubiey Scarf (Tuntut dengan FD)
4 , 58 , 192

Doodle by KAMI Banner Design
189

Tahniah kepada yang tersenarai.

Sila tuntut hadiah dengan sponsor dan sertakan butiran berikut

Nama:
Alamat: (yang menang topup, tak perlu bagi alamat)
No tel:
No bertuah dan link:
Hadiah yang dimenangi:
Link entri pemenang: http://www.fatindiana.com/2013/11/pemenang-easy-peasy-giveaway-part-2.html

Jangan lupa pulak ucap terima kasih sebab diorang sudi sponsor :)


Yang tak menang tu, jangan sedih. Tunggu giveaway baru, mungkin publish malam ni ;)
Special untuk peminat novel. Tapi ada soalan sikit lah kali ni dalam giveaway tu. Dan hadiahnya pula novel secondhand. Tak suka? Tak payah join. Cukup bagus lah ada yang sudi sponsor :p

Antara novel yang ada dalam giveaway tu:
Cik Blogger
Playboy Itu Suami Aku (bakal ditayangkan di TV3)
Syurga Di Wajahmu (bakal ditayangkan di TV1)
Bukan Aku Tak Cinta

You Might Also Like

20 comments

  1. alhamdulillah menang..thnk dear =D

    ReplyDelete
  2. xde rezeki nombor 142.huuu tahniah pd semua pemenang!

    ReplyDelete
  3. alah, tak menang.. hadiah dahlah best.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah menang,,,, thanks FD :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..Ada rezeki. Terima kasih dear. ^___^. Inbox/PM dekat fb kak ieta tu tak adalah fd. Macam mana ye.

    ReplyDelete
  6. ala sipi2 je number.. hehe.. tahniah pada semua pemenang ye..

    ReplyDelete
  7. Wahhh menang Alhamdulillah terima kasih kak FD :D tak sabar tunggu untuk novel preloved giveaway pulak ^^

    ReplyDelete
  8. Di Tag :) http://eyfawonderland.blogspot.com/2013/11/birthday-giveaway-by-ssaira-eymasu.html

    ReplyDelete
  9. Tahniah kepada para pemenang..

    ReplyDelete
  10. syukur..jimat duit topup bulan nih..hehehe..

    thanxx FD dan sponsor..=)

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah .. menang ... !! Tq kak !! x pelah dpt oreo pun ... boley lah isi perut ... heheh ^v^

    ReplyDelete