Hadiah

Free sample toothpaste TruCare Malaysia

November 17, 2013


Posto posto!
Hari ni dapat sampul dari TruCare Malaysia.
Meh tengok ada apa dalam sampul kali ni :D


Dua sample ubat gigi dari TruCare 

Macam mana nak dapatkan sample ubat gigi ni secara percuma?

Like page:

Baca status ini dan ikut arahan:

Post by TruCare Malaysia.

Benefits of Ag+:



  • All-round anti-bacterial protection
  • Relieves gum aches
  • Heals ulcers
  • Eliminates bad breath
  • Strengthens weak enamel
  • Whitens teeth by gently removing stains

  • *kalau tak faham, sila google translate. ihik!


    Sangat sesuai untuk FD sebab FD ada masalah gusi berdarah dan kerap dapat ulser. InsyaAllah lepas ni takde masalah gusi lagi. YEAYY!

    Thanks to TruCare Malaysia!



    Blog FD dalam proses pengubahsuaian.
    Harap korang tak pelik bila datang sini nampak kosong je ^^v

    You Might Also Like

    3 comments

    1. Titew pun dapattt :P hahahhaa
      Tak sabaq nak gunaaa

      ReplyDelete
    2. Salam. Tag akak :) http://twinkleeestar.blogspot.com/2013/11/the-button-giveaway-2013.html

      ReplyDelete
    3. Thanks for sharing! Dah pm Trucare Malaysia :) hehehe

      ReplyDelete