Doodle

Doodle comel dari adik Iman Zakaria

November 30, 2013


Minggu lepas, tiba-tiba ada blogger hantar IM kat FD. Dia bagi doodle. Ihik! Baiknya hati awak adik Iman Zakaria. Terkejut kak FD tau >,<

FD suka tengok doodle ni. Lagi-lagi kat bahagian mata tu. Cantik tau mata doodle ni. Doodle ni warna coklat. Aishh! Macam kena je dengan rupa baru blog FD ni. Kebetulan ni. Hihi!



Lagi satu doodle, warna pink. Soooooo kawaii neh! Hihi >,<

Adik ni bagi kat FD saje-saje je. Bukan menang GA atau apa. Kan Iman kan? :D
Maybe baru nak berjinak dalam bidang melukis ni. Boleh usaha lagi. Mana tau kot lepas ni boleh cari duit dengan buat doodle, kan kan? InsyaAllah kalau rezeki awak dalam bidang macam ni :)

Terima kasih adik Iman Zakaria! ^^v

You Might Also Like

5 comments