Info

Rokok naik harga

October 01, 2013




Malam semalam tiba-tiba abah cakap rokok naik harga lagi. Bukan naik 50sen. Sekali naik RM1.50 untuk Dunhill, sebab abah biasa guna yang tu. Ni kesan dari minyak naik ke macam mana?

 Kepada rokok tegar tu, sila lah kurangkan merokok. Membazir je benda ni. Hisap, buang. Apa dapat? Duit habis, dapat sakit ada lah.

You Might Also Like

9 comments

  1. asenye bagus jugak naekkan harga rokok,

    jaga kesihatan :)

    ReplyDelete
  2. Betui2..tersgt mahal..lbih baik bli nasik ni

    ReplyDelete
  3. baguslah. tapi, rasanya kalau perokok tegar nie, rokok naik harga banyak mana pon dya still beli. :3

    ReplyDelete
  4. Baguslah rokok naik harga. Perokok tegar mungkin tak berkurang tapi jumlah budak sekolah yg merokok mungkin berkurang ^^

    ReplyDelete
  5. sepatutnya biar ratus2 naik kan... hehehe...

    ReplyDelete
  6. baguslah rokok naik harga...suka sangat2..

    ReplyDelete