Tuesday, 1 October 2013

Rokok naik harga




Malam semalam tiba-tiba abah cakap rokok naik harga lagi. Bukan naik 50sen. Sekali naik RM1.50 untuk Dunhill, sebab abah biasa guna yang tu. Ni kesan dari minyak naik ke macam mana?

 Kepada rokok tegar tu, sila lah kurangkan merokok. Membazir je benda ni. Hisap, buang. Apa dapat? Duit habis, dapat sakit ada lah.

9 comments:

Nurulhuda Abu Hassan said...

asenye bagus jugak naekkan harga rokok,

jaga kesihatan :)

Nasuha said...

Baguslh....hihii

Mar Mansor said...

sgtlah mahal..

adrianna syaz said...

Betui2..tersgt mahal..lbih baik bli nasik ni

Hana Fatiha said...

baguslah. tapi, rasanya kalau perokok tegar nie, rokok naik harga banyak mana pon dya still beli. :3

Aisha Fauzi said...

Baguslah rokok naik harga. Perokok tegar mungkin tak berkurang tapi jumlah budak sekolah yg merokok mungkin berkurang ^^

deno said...

sepatutnya biar ratus2 naik kan... hehehe...

mawar berduri said...

baguslah rokok naik harga...suka sangat2..

Amer Amirah said...

good good (Y)