Thursday, 1 August 2013

Pemenang Simple Segment by Fatin Diana

Alhamdulillah, Simple Segment dah tamat. Sambutan pun agak menggalakkan. Terima kasih pada semua yang sudi join. Pening jugak nak pilih pemenang tadi.
Semak nombor bertuah korang kat SINI.

Kad Raya x 8
9, 13, 31, 92, 48, 72, 37, 17

Button Badge
No 1.
70, 86, 135, 133, 140

No. 2
7, 58, 103, 117, 20

No. 3
46, 123, 141, 146, 32

Button badge I love Blogging dari Asnawi
29, 69
Ada nombor korang kat atas tu? Tahniah! :D 
Sila contact FD kat SINI untuk proses tuntut hadiah ;)
Nama:
Alamat: 
No. bertuah serta link:
InsyaAllah ada rezeki lebih lagi, FD akan buat segmen lagi :)

20 comments:

Shida Radzuan said...

Tahniah smua :)

Fiqa Nsz said...

sikda rezeki. :(

Anis Zahidi said...

alah xmenang :( tahniah u'olls :)

Arni vanilla said...

Tak menang :(

zaza nizam said...

tahniah buat semua pemenang! blom rezeki kza kali ni in shaa allah cuba lagi hehehe..

Aimi Wardina ♥ said...

takda rezeki :'(

cimi said...

No 46. Thanks FD. :)

ANa Ahmad said...

tak bertuah.... hehe

Nurin Aireen said...

wah tak sangka boleh terpilih U__U terima kasih kak FD. Tahniah semua :)

munirah rahman said...

no 7.. thanks FD.. hehe :)

Sukma Haron said...

tahniah buat para pemenang....

Anis said...

tahniah pemenang, alaaa tak merasa nak dapat kad raya FD

Nisha said...

Huhuhu takda rezeki . Btw, tahniah ! :)

Anne Rihann said...

tahniah untuk semua, xsmpt nk join skrg, sy suka baca entry awk FD :)

Nur Hidayah said...

alhamdullilah tersenarai nombor 20 hehe

Asma Sah said...

tahniah kepada pemenang ...

Fara HunHan said...

Alhamdulillah tersenarai no.141. Thanks sis FD ;)

Nur Mahirah said...

Alhamdulillah , syukur .
cek dua tiga kali jugak nombor penyertaan , takut salah . hehe. yeay ,menang ! :)

Nurul Atiqah said...

Tak menang :(

Tahniah semua! ~

Zahidah Wahid said...

tahniah untuk pemenang...
http://www.zahidahwahid.com/2013/07/jejaka-jambu-di-hatiku/