Pemenang Simple Segment by Fatin Diana

August 01, 2013

Alhamdulillah, Simple Segment dah tamat. Sambutan pun agak menggalakkan. Terima kasih pada semua yang sudi join. Pening jugak nak pilih pemenang tadi.
Semak nombor bertuah korang kat SINI.

Kad Raya x 8
9, 13, 31, 92, 48, 72, 37, 17

Button Badge
No 1.
70, 86, 135, 133, 140

No. 2
7, 58, 103, 117, 20

No. 3
46, 123, 141, 146, 32

Button badge I love Blogging dari Asnawi
29, 69
Ada nombor korang kat atas tu? Tahniah! :D 
Sila contact FD kat SINI untuk proses tuntut hadiah ;)
Nama:
Alamat: 
No. bertuah serta link:
InsyaAllah ada rezeki lebih lagi, FD akan buat segmen lagi :)

You Might Also Like

20 comments

  1. alah xmenang :( tahniah u'olls :)

    ReplyDelete
  2. tahniah buat semua pemenang! blom rezeki kza kali ni in shaa allah cuba lagi hehehe..

    ReplyDelete
  3. wah tak sangka boleh terpilih U__U terima kasih kak FD. Tahniah semua :)

    ReplyDelete
  4. tahniah buat para pemenang....

    ReplyDelete
  5. tahniah pemenang, alaaa tak merasa nak dapat kad raya FD

    ReplyDelete
  6. Huhuhu takda rezeki . Btw, tahniah ! :)

    ReplyDelete
  7. tahniah untuk semua, xsmpt nk join skrg, sy suka baca entry awk FD :)

    ReplyDelete
  8. alhamdullilah tersenarai nombor 20 hehe

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah tersenarai no.141. Thanks sis FD ;)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah , syukur .
    cek dua tiga kali jugak nombor penyertaan , takut salah . hehe. yeay ,menang ! :)

    ReplyDelete
  11. tahniah untuk pemenang...
    http://www.zahidahwahid.com/2013/07/jejaka-jambu-di-hatiku/

    ReplyDelete