Hadiah

Hadiah dari 3 giveaway! ^^

July 09, 2013


Dress ni dapat sebab menang dalam giveaway [ENTRI]. Mula-mula risau jugak kalau dapat dress yang labuh gila sebab FD ni kecik je orangnya. FD siap pesan kat sponsor cari dress yang kecik-kecik. Hihi! *muka tak malu*
Dress peplum fishtail, cantik! Yang penting, cover pinggul(perkataan sopan sikit, hihi!)

Terima kasih NFH Boutique Gallery! ^^v



Parcel dari Dressuana dan Zyranee :) menang dalam giveaway yang dianjurkan oleh kak Hawa [ENTRI]. Menang dalam kategori top referral. Suka baju tidur tu :D

Nak beli pyjama ni? Klik SINI!






Parcel dari Rayyan Haya' dah lama FD tunggu. Sebab apa? Tengok ENTRI ni. Sejak bulan April FD tunggu. Haritu FD saje try inbox diorang. Pihak diorang terlepas pandang katanya. 4 5 hari lepas inform semula, ada parcel sampai baru je kejap tadi.
FD dapat Delisha Skirt, Cinderella Maxi Skirt batch 9 dan halfmoon 2 tone shawl. Banyak tuuuuuuu! Terkejut gila k sebab dapat 3 barang sekali gus dalam 1 parcel dan dalam 1 contest. Suka suka! Pada mulanya FD fikir FD dapat tudung je. Tapi dah dapat ni, alhamdulillah :)

Terima kasih Rayyan Haya' Collection! ^^v


You Might Also Like

14 comments

  1. wahh menang besar ni...
    tahniahhh..

    ReplyDelete
  2. Takyah beli baju raya dah lepas ni.. hehehe

    ReplyDelete
  3. wah..wah..bestnya..
    tahniah...

    ReplyDelete
  4. wah....beznye dapat adiah.tahniah2 :)

    ReplyDelete
  5. banyaknyaa hadiah ^^
    tahniahh kak FD :D

    ReplyDelete
  6. wah banyaknya hadiah.tahniah FD moga murah rezeki selalu :)

    ReplyDelete
  7. Cantik hadiah-hadiahnya ! Tahniah FD !

    ReplyDelete
  8. wah mkn besar nak puasa nie..hehe..tahniah2..^_^

    ReplyDelete
  9. wau, bestnya. mng besar tu.
    bw, tahniah

    ReplyDelete
  10. wahhh ! byknya hadiah yg FD menang. jeles tao ;D pape pon mabruk ^_^

    ReplyDelete
  11. wahhh!!! DAEBAK gilaa hadiah dya. :))

    ReplyDelete
  12. Wahhhh bestnya jealous ni btw congratess yaaa ToT

    ReplyDelete