Monday, 17 June 2013

Vector PERCUMA dari dua blogger comel


Assalamualaikum,

Dah lama nak buat entri penghargaan ni, tapi asyik terlupa je. FD dapat vector ni dari bulan lepas lagi. Maaf ye sebab lambat buat entri. Diorang tak minta pun FD buat entri, tapi FD memang akan buat entri kalau dapat sesuatu ^^v

Vector ni FD dapat dari Shahira.
Bulan lepas Shahira ada buat segmen vector percuma, tapi FD tak menang. Mungkin takde rezeki dalam segmen tu. Tapi siapa sangka, Shahira baik hati bagi FD vector ni. Free of charge babeh! Hihi!
Btw kalau korang berminat nak tempah, boleh baca [ENTRI] untuk lebih maklumat lanjut :)

Terima kasih Shahira! ^^v


Ini pula vector dari adik Fiqah. 
Fiqah siap minta izin nak vectorkan gambar FD. FD izinkan dan rupa-rupanya dah buat dah pun vector tu. Hihi! Katanya dia buat ni suka-suka. Selalu orang lain vectorkan gambar Lyssa Faizureen, so Fiqah nak buat kelainan and buat untuk FD. Rajin + baik betul adik ni tau. 

Terima kasih Fiqah! ^^v

10 comments:

Iha Zaliza said...

dua2 vector tu cantik, tahniah FD :D

Kenit Cinonet said...

cantik plak dua2 vector tu ye :D

fiqah hamed said...

Malu pula saya dibuatnya..hehe..thanks yer buat entry ini..^^

Nabilaa Izzati ✔ said...

Cantik lah Vector tu . Nak dekat sama dgn muka FD ..

NaZiRaH @ Ezyra said...

2,2 cantik...hihii

hana hadi said...

cantiknya.. teringin nak buat sendiri

Nana Liena said...

kita suka yang ke2 tu cantik..hehe..teringin juga nak buat vector..huhu

Princess Syazliyana said...

cantik2 la vector ni hee

Hana Fatiha said...

cantik. :)

Aisha Fauzi said...

Wahh sama lah :D