Artwork (kawan blogger)

Vector PERCUMA dari dua blogger comel

June 17, 2013


Assalamualaikum,

Dah lama nak buat entri penghargaan ni, tapi asyik terlupa je. FD dapat vector ni dari bulan lepas lagi. Maaf ye sebab lambat buat entri. Diorang tak minta pun FD buat entri, tapi FD memang akan buat entri kalau dapat sesuatu ^^v

Vector ni FD dapat dari Shahira.
Bulan lepas Shahira ada buat segmen vector percuma, tapi FD tak menang. Mungkin takde rezeki dalam segmen tu. Tapi siapa sangka, Shahira baik hati bagi FD vector ni. Free of charge babeh! Hihi!
Btw kalau korang berminat nak tempah, boleh baca [ENTRI] untuk lebih maklumat lanjut :)

Terima kasih Shahira! ^^v


Ini pula vector dari adik Fiqah. 
Fiqah siap minta izin nak vectorkan gambar FD. FD izinkan dan rupa-rupanya dah buat dah pun vector tu. Hihi! Katanya dia buat ni suka-suka. Selalu orang lain vectorkan gambar Lyssa Faizureen, so Fiqah nak buat kelainan and buat untuk FD. Rajin + baik betul adik ni tau. 

Terima kasih Fiqah! ^^v

You Might Also Like

10 comments

  1. dua2 vector tu cantik, tahniah FD :D

    ReplyDelete
  2. cantik plak dua2 vector tu ye :D

    ReplyDelete
  3. Malu pula saya dibuatnya..hehe..thanks yer buat entry ini..^^

    ReplyDelete
  4. Cantik lah Vector tu . Nak dekat sama dgn muka FD ..

    ReplyDelete
  5. cantiknya.. teringin nak buat sendiri

    ReplyDelete
  6. kita suka yang ke2 tu cantik..hehe..teringin juga nak buat vector..huhu

    ReplyDelete