Hadiah

Hadiah dari blogger dan giveaway

June 22, 2013


Assalamualaikum,

Brooch reben comel ni bukan hadiah menang giveaway atau segmen. Tapi tanda terima kasih dari adik kita sorang ni, Siti Zawiah. FD tolong dia, dia bagi brooch reben. Hihi!

Terima kasih adik Zawiah! ^^v


Ini pula hadiah menang dalam 1# Giveaway Mini By Eymasu. Boleh rujuk [ENTRI]. Suka keychain ni. Kombinasi warna yang cantik! :D

Terima kasih Eymasu And World Craft! ^^v


Ehem! Ni lah hadiah yang FD tertunggu-tunggu tu sebab FD memang suka kalau menang baju ni. Hihi! Kali ni FD menang baju tidur atau pyjama dalam satu giveaway. Rujuk [ENTRI]

Taraaaa! Dapat baju tidur dan seluar pendek. Takde lah pendek mana. Tapi sesuai lah untuk tidur. Baju tu comel, gambar kucing. Baju warna biru dan polka dot pink, seluar pink. Cantik cantik! Dapat je terus try, bila tengok kat cermin, rasa macam serupa dengan Sarah. HAHA! Mak kata boleh simpan, tunggu sampai Sarah besar. Aiyakk! Habis semua barang yang FD dapat nak kasi Sarah. Haha. Takpe2.

Terima kasih Dressuana! ^^v
https://www.facebook.com/dressuana2012
http://dressuana.com/
https://www.facebook.com/zyranee2012
http://www.zyranee.com/

You Might Also Like

9 comments

  1. comel-2 hadiah dia. tahniah FD :D

    ReplyDelete
  2. ala comeinye
    tahniah FD
    baju tu cantik..kucing yumida kim salam kat pic baju tu..hikhik

    ReplyDelete
  3. Mmg kawaii hadiah dia. Bestnya :)

    ReplyDelete
  4. tahniah dear..

    Akak ok ja...x kisah pun...baju yg ditukar tu pun cantik juga...akak suka..;-)

    cer tgk sini

    http://nazirahnyerr.blogspot.com/2013/06/perihal-baju.html

    ReplyDelete
  5. murah rezeki FD, tumpang heppy! comey sangat..

    ReplyDelete
  6. byknya hadiah FD! tahniah!:)

    ReplyDelete
  7. Tahniah kak comel baju tu :) Masa tidur pon akak bergaya lah haha :D

    ReplyDelete