Hadiah

Dapat homemade coklat!

June 10, 2013


Assalamualaikum,

Haritu FD ada bagitau FD dapat banyak sampul dan bungkusan hadiah dari giveaway dan nak update lagi satu entri untuk satu hadiah ni. Tapi asyik terlupa je. Sorry yea ^^v
Hadiah tu FD menang dalam GA. Rujuk [ENTRI] ni :)

FD dapat parcel dari NOOR Homemade Coklat! Yeayy!

Comel je cara dia bungkus, siap ikat dengan reben :D

Tada! Dapat 6 ketul coklat. Tertulis T' ni ah dan dua biji coklat berbentuk bunga. Satu kat tengah tu bentuk apa ek? Ntah :3
FD sempat makan seketul yang ada huruf T' je. Memang sedap! Rasa macam berlemak, YUMMY! Yang lain Sarah dah makan tanpa FD sedar. FD minta tolong dia simpankan dalam peti sejuk, plan nak makan malam tu pula. Tak sempat malam, Sarah pi masuk keluar dapur, dengan slumber dia cakap, "atak, coklak dah habih". Geram betul T__T takpe, asal Sarah happy cukup.


Terima kasih NOOR Homemade Coklat! ^^v
klik kat banner atas ni ea ;)

You Might Also Like

11 comments

  1. Nasib sempat merasa ye...
    Hehehhehehe..

    ReplyDelete
  2. Sedap3.. Tp akak kureng sikit coklat2 ni.. Xleh [nα̲̅k] makan selalu2 sgt.. Btw, congrats menang bfday giveaway duniafarisha.com

    ReplyDelete
  3. yummy...rasa cam nk buat jugak...tapi mls la plak...kanng sndiri jerr yang abiskan...hehehe...

    ReplyDelete
  4. tahniah fd. yg saya punye belum sampai agi :(

    ReplyDelete
  5. tahniah ! . kesimpulannya sarah makan lebih banyak dari FD lah .. xD

    ReplyDelete
  6. Tahniah kak bestnya dapat coklat :D

    ReplyDelete