Movie

Bro, Nampak Motor Gua? Full Movie

June 07, 2013


Assalamualaikum,


Sinopsis: Mengisahkan Epol (Along Cham) yang mencari motornya yang hilang. Keistimewaan Epol apabila dia mempunyai deria bau yang sangat tinggi kerana dapat menghidu bau motor kesayangannya. Namun dalam pencarian bersama rakannya Helmi (Along Eyzendy) mereka menghadapi pelbagai dugaan. Pertemuan Epol dan Azura (Mon Ryanti) berlaku secara tidak sengaja ketika Azura memandu kereta dengan laju dan hampir terlanggar Epol. Pelbagai rintangan dan cubaan yang dihadapi Epol ketika mencari motornya. Adakah Epol dapat menjumpai motor kesayangan beliau? Semua akan terjawab apabila anda menonton filem BRO, NAMPAK MOTOR GUA?

You Might Also Like

10 comments

  1. thanks for sharing dear...x berkesempatan lagi nak menonton cerita ni... tapi baca sinopsis nampak menarik...

    ReplyDelete
  2. moto hilang pon boleh buat filem ye..haha..

    ReplyDelete
  3. haha.. x de online ke.. free hah.. tu yg x maju maju tu

    ReplyDelete
  4. entah. gua tak nampak pun motor lu?! hehe

    isyapurple.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tu la, moto hilang pun boleh buat cerita. huhu suka r tengok along cham tu

    ReplyDelete
  6. mcm best.. abg fadzil ada berlakon hihi

    ReplyDelete
  7. haha.. entah apa-apa lahh tajuk. :3

    ReplyDelete
  8. Fuyyo sayang sangat kat motor sampai boleh hiduuu ._.

    ReplyDelete