Tasbih Digital dari Jom Singgah Shoppe


Assalamualaikum,


Macam mana boleh dapat tasbih digital ni? Dapat sebab FD join GA Pertama Jom Singgah Shoppe :) tak sangka pula semua yang join tu dapat tasbih digital. Suka suka! Dapat warna purple, cun juga :D

Korang nak beli tasbih digital? Ada macam-macam warna tau!


RM7 untuk satu unit :)

Terima kasih Jom Singgah Shoppe! ^^v
Blog - http://kedaiserbanekakelantan.blogspot.com/
Fanpage - https://www.facebook.com/JomSinggahShoppe

Comments

Semoga dengan tasbih tersebut...
mendorong untuk sntiasa memuji kebesaranNya...InsyaAllah..
heirizalieyana said…
yana punya warna pink :)
Dianaa said…
@heirizalieyana; tu lah. jeles tengok yana punya. hihi
Cik Aida™ said…
bestnye dapat tuu,
tahniah ye ^^
shasha yacob said…
comel kan, saya pun ada benda nih kata ruma :)
AyueJean AJ said…
Tahniah dik...
Semoga dimanfaatkan....
Nur Irdina said…
Kat sekolah dina ade jual . Satu RM5 je . senang nak dapat . hehe :D
Tq sbb join.. Semoga dimanfaat sebaik mungkin..
Hana Fatiha said…
tasbih digital nie hana guna jugakk bila tgh boring. tekan smpai number dya yg last. :3 then, ulang number satu balik. LOL -,-
Aisha Fauzi said…
Tasbih ni boleh pakai dekat tangan macam jam ehh ? Wahh bagusnya senang nak bawak gi mana-2. Sekarang kat mana-2 pon boleh berzikir. Sambil jalan pon boleh :D

Popular posts from this blog

Review: PinkBoxCereal x Hermosa Collection

Giveaway by Fatin Diana

Safi Balqis OxyWhite