Hadiah

Tasbih Digital dari Jom Singgah Shoppe

May 21, 2013


Assalamualaikum,


Macam mana boleh dapat tasbih digital ni? Dapat sebab FD join GA Pertama Jom Singgah Shoppe :) tak sangka pula semua yang join tu dapat tasbih digital. Suka suka! Dapat warna purple, cun juga :D

Korang nak beli tasbih digital? Ada macam-macam warna tau!


RM7 untuk satu unit :)

Terima kasih Jom Singgah Shoppe! ^^v
Blog - http://kedaiserbanekakelantan.blogspot.com/
Fanpage - https://www.facebook.com/JomSinggahShoppe

You Might Also Like

12 comments

  1. Semoga dengan tasbih tersebut...
    mendorong untuk sntiasa memuji kebesaranNya...InsyaAllah..

    ReplyDelete
  2. @heirizalieyana; tu lah. jeles tengok yana punya. hihi

    ReplyDelete
  3. bestnye dapat tuu,
    tahniah ye ^^

    ReplyDelete
  4. comel kan, saya pun ada benda nih kata ruma :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah dik...
    Semoga dimanfaatkan....

    ReplyDelete
  6. Kat sekolah dina ade jual . Satu RM5 je . senang nak dapat . hehe :D

    ReplyDelete
  7. Tq sbb join.. Semoga dimanfaat sebaik mungkin..

    ReplyDelete
  8. tasbih digital nie hana guna jugakk bila tgh boring. tekan smpai number dya yg last. :3 then, ulang number satu balik. LOL -,-

    ReplyDelete
  9. Tasbih ni boleh pakai dekat tangan macam jam ehh ? Wahh bagusnya senang nak bawak gi mana-2. Sekarang kat mana-2 pon boleh berzikir. Sambil jalan pon boleh :D

    ReplyDelete