Akuarium kreatif [10 GAMBAR]

May 10, 2013


Assalamualaikum,

Tangki ikan yang moden dan reka bentuk akuarium kreatif dari seluruh dunia

Coffee Table Aquarium

Bathtub Aquarium

Sofa Aquarium

Local River Aquarium

Bathroom Sink Aquarium

Telephone Booth Aquarium

Bus Stop Aquarium

iPond Portable Aquarium

Desk Aquarium
R2-D2 Aquarium

You Might Also Like

15 comments

  1. waaa... ohsem la... anis suke sgt y kat sinki tu..

    xoxo anis

    ReplyDelete
  2. @anis suryanie; hee tu lah. FD pun suka yg sinki tu :D

    ReplyDelete
  3. menarik laa yg dekat sinki tuu, hihii ^^
    kreatif gilaa :D

    ReplyDelete
  4. alahai.. smart..huhu..tapi nak cucinya payah

    ReplyDelete
  5. @Nana Liena; haa tu lah pasal. kalau guna ikan mainan tu boleh lah kot. hihi

    ReplyDelete
  6. Dekat sofa.. Kalau duduk sana, wah macam dikelilingi ikan-ikan... Haha.. :))

    ReplyDelete
  7. waaaaaaaa. semua cantik!!!! ;D

    ReplyDelete
  8. semua cantek.. terpegun gak tengok.. cam nak cari akuarium 1 nak letak tepi katil, malam2 leh kira ikan sblm mata nak lena.. :) (mr bean kira kambing kan..)

    ReplyDelete
  9. bestnyaaa.. >.< suka yang sinki, meja ngan tempat public phone tuu.. hehe

    ReplyDelete
  10. akuarium kerusi tu awesome gilaa! sambil duduk2 boleh bgi ikan makan...hwaaa ^..^

    ReplyDelete
  11. Ohsemmm ! Bestnya kalau ada akuariumni dekat rumah :D

    ReplyDelete