Hadiah GA A Secret Journey dah sampai ^^


Assalamualaikum,


Haritu FD ada post entri FD menang GA A Secret Journey. Boleh baca kat [[SINI]]
Hadiah ni sampai semalam, tapi tu lah. Terlupa nak update. Hihi ^^
Bawal roses warna purple, cantik! Boleh guna masa kenduri sepupu FD bulan Mei nanti. Memang kena lah sebab warna purple. Tapi sebelum tu FD kena selalu practise pakai tudung bawal lah. Hohoho! Ntah macam mana lah rupa FD bila pakai tudung bawal.

Terima kasih Sherlyanna dan Miss Za



Comments

terima kasih Kak Fatin.. tahniah.. practice la.. hihi.. =))
Lissa LaLissa said…
tahniah~! cantiikkk., hehehe
Dianaa said…
@Sherlyanna angiela Martin; sama-sama. terima kasih ^^ hihi
Dianaa said…
@Lissa LaLissa; terima kasih. hihi memang cantik ^^
Sue-Rya Qistina said…
bestnya FD!!
rajin join GA/segmen, bnyk pulak rezekinya. hehehe
tahniah ye!
Dianaa said…
@Sue-Rya Qistina; hehe alhamdulillah :) terima kasih kak
Aisha Fauzi said…
Cantiknya bawal roses colour ungu ! :D Saya peminat setia tudung bawal ^^ Dengan shawl, pashmina lain semua tak matching tak reti pakai hehe x)

Popular posts from this blog

Review: PinkBoxCereal x Hermosa Collection

Giveaway by Fatin Diana

Safi Balqis OxyWhite