Hadiah

Hadiah dari Segmen Ejulz dah sampai ^^

April 22, 2013


Assalamualaikum,


Balik dari Kursus KPP, mak cek peti surat. Haihh, rasanya 3 kali dah mak cek peti surat dan ada sampul untuk FD. Kalau FD cek, takde pula. Lepas ni biar mak je lah yang cek. Mana tau kot FD dapat sampul lagi, hihi.
Kali ni sampul dari Ejulz, hadiah untuk Segmen Ucapan Hari Lahir untuk Si Gula Ejulz. Sampul tu terkoyak sikit, tapi takpe. Nasib baik takde yang hilang :) buka-buka je ada pen dari Sarawak. Cantik! Lepas tu fikir-fikir siapa yang post. Tengok cop kat setem tu, dari Putrajaya. Lepas tu tengok ada barang lagi dalam sampul, tengok button badge tu, terus tau hadiah segmen sebab ada nama Ejulz. Hihi. Suka suka suka!

Terima kasih Ejulz! ^^v

You Might Also Like

9 comments