Hadiah

Hadiah dari Mini GA 2nd Anniversary dah sampai!

April 13, 2013


Assalamualaikum,


FD pernah buat entri yang FD menang Mini GA Sempena 2nd Anniversary dari kak Nazirah.
Ni pun baru perasan ada sampul dalam peti surat. Kalau mak tak pi tengok, sampai bila pun tak tau lah PMC ada dalam tu. Hehe :D
Sekarang dah ada dua paket PMC gred AAA dan dua-dua tak buka lagi. Maybe malam ni atau esok baru nak start bilas segala. Banyak benda kena buat, tu yang leceh tu. GRR! Tolong boleh? :p

Btw terima kasih kak Nazirah dan Kasih Lestari Abadi :)
Blog Kasih Lestari Abadi - http://kasihlestariabadi.blogspot.com/

You Might Also Like

7 comments