Hadiah

Hadiah #1 Weekly GA by Sharina dah sampai

April 05, 2013


Assalamualaikum,


Harini hari Jumaat, posmen keje ek? Hehe. Maklum lah, selalunya hari Jumaat kat Terengganu ni kan cuti. Pelik juga tiba-tiba posmen keje. Rajin betul.
Btw baru semalam buat entri luahan perasaan pasal hadiah giveaway, harini dah sampai salah satu hadiah yang FD mention dalam WhatsApp tu. Macam faham-faham je tau. Tapi takpe, sebab sabun susu ni FD tunggu takde lah lama sangat macam setengah sponsor yang tak post sampai 4 5 bulan tu.
Terima kasih Syiela d'beauty :)


You Might Also Like

11 comments

  1. wah...congrats dear...kakak memang pakai sabun ni dan sabun ni sangat bagus occay...try pakai dulu...

    ReplyDelete
  2. hehee. dah smpai hadiah dye. hadiah hana nie tak sampai-sampai. sabar je la tunggu

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah.kak syiela mmg bg ontimela fd hihi
    .hnks kak syiela trust on her..hihi

    ReplyDelete
  4. Haha baru luahkan perassan dh sampai hadiahnyaa. :D Kenapa mcm tulisan thai je kat sabun tu ahaks xD

    ReplyDelete
  5. @Farah Waheda Wahid; thanks. oh yeke kak? hehe tak sabar nak cuba :D

    ReplyDelete
  6. @Ƞurul Ƨyafiqah; hehe macam faham2 je en. memang tulisan siam pun sebab barang ni dari siam :D

    ReplyDelete