Hadiah

Hadiah #1 Weekly GA by Sharina dah sampai

April 05, 2013 Fatin Diana 11 Comments


Assalamualaikum,


Harini hari Jumaat, posmen keje ek? Hehe. Maklum lah, selalunya hari Jumaat kat Terengganu ni kan cuti. Pelik juga tiba-tiba posmen keje. Rajin betul.
Btw baru semalam buat entri luahan perasaan pasal hadiah giveaway, harini dah sampai salah satu hadiah yang FD mention dalam WhatsApp tu. Macam faham-faham je tau. Tapi takpe, sebab sabun susu ni FD tunggu takde lah lama sangat macam setengah sponsor yang tak post sampai 4 5 bulan tu.
Terima kasih Syiela d'beauty :)


You Might Also Like

11 comments:

wah...congrats dear...kakak memang pakai sabun ni dan sabun ni sangat bagus occay...try pakai dulu...

Tahniah Diana :)

hehee. dah smpai hadiah dye. hadiah hana nie tak sampai-sampai. sabar je la tunggu

Alhamdulilah.kak syiela mmg bg ontimela fd hihi
.hnks kak syiela trust on her..hihi

Dianaa said...

@Shakira Pathi; terima kasih :)

Dianaa said...

@вʋввℓɛ ρσρƨ; hehe sabar ye Hana

Dianaa said...

@sHaRiNa eLyaNa; hehe yeah. alhamdulillah.

Haha baru luahkan perassan dh sampai hadiahnyaa. :D Kenapa mcm tulisan thai je kat sabun tu ahaks xD

Dianaa said...

@Farah Waheda Wahid; thanks. oh yeke kak? hehe tak sabar nak cuba :D

Dianaa said...

@Ƞurul Ƨyafiqah; hehe macam faham2 je en. memang tulisan siam pun sebab barang ni dari siam :D

Aisha Fauzi said...

Wahhh tahniah kak :D