BL1M

BL1M - Penempatan Institut Memandu

April 19, 2013


Assalamualaikum,


Sepatutnya minggu lepas lagi FD dapat feedback, tapi FD sendiri yang miss sebab FD tak perasan pihak Insitut Memandu Bitara ada call. Ntah kenapa FD tergerak hati nak call hari Isnin haritu. Rupa-rupanya FD kena start pergi dengar ceramah. FD lambat ._. so pagi esok FD kena pergi. 
Adehh, kena bawa gula-gula atau bubblegum lah untuk tahan mengantuk. FD ni takboleh dengar orang membebel lama-lama, confirm terhangguk-hangguk. Hahahaa xD
Harap-harap FD tak mengantuk lah ye. Dan moga FD dapat kawan baru sebab FD langsung takde kawan kat Terengganu ni. Wuwuwuuu T__T

You Might Also Like

15 comments

  1. aina punya KPP best :D gelak dari start sampai habeh :D huhu

    ReplyDelete
  2. meh kwn ngn akk..
    hehe..

    xngntok pnyeeee..
    best pe dgr ceramah nk amek lesen..

    ReplyDelete
  3. laa kak FD duk ganu jugok ke?*saje je kn ckp trg* huahua

    ReplyDelete
  4. @Cik Ezy; kak Ezy jauh :( yeke kak? klau gitu bagus lah

    ReplyDelete
  5. @AinNawwar; haha jangan lah cakap ganu, tak faham lagi ni

    ReplyDelete
  6. moga kak FD dapat kawan baru :)

    ReplyDelete
  7. tak faham lagi? kak FD baru pindah eh?

    ReplyDelete
  8. @AinNawwar; a'ah, tak faham. yup, baru je pindah sini tahun lepas

    ReplyDelete
  9. oh. dakpe2. lame2 panda ah tu. ke guane? *annoying kan, nak buat kak FD pening. :3

    ReplyDelete
  10. @AinNawwar; haha! sengaja tauuu! cubit kang!

    ReplyDelete
  11. Samalah kita. Lagi-2 kalau tak faham apa penceramah cakap memang sengsara habis nak tahan ngantuk tu T_T

    ReplyDelete