BL1M

BL1M - Penempatan Institut Memandu

April 19, 2013 Fatin Diana 15 Comments


Assalamualaikum,


Sepatutnya minggu lepas lagi FD dapat feedback, tapi FD sendiri yang miss sebab FD tak perasan pihak Insitut Memandu Bitara ada call. Ntah kenapa FD tergerak hati nak call hari Isnin haritu. Rupa-rupanya FD kena start pergi dengar ceramah. FD lambat ._. so pagi esok FD kena pergi. 
Adehh, kena bawa gula-gula atau bubblegum lah untuk tahan mengantuk. FD ni takboleh dengar orang membebel lama-lama, confirm terhangguk-hangguk. Hahahaa xD
Harap-harap FD tak mengantuk lah ye. Dan moga FD dapat kawan baru sebab FD langsung takde kawan kat Terengganu ni. Wuwuwuuu T__T

You Might Also Like

15 comments:

Ooo take care heheh

Aina Areen said...

aina punya KPP best :D gelak dari start sampai habeh :D huhu

Cik Ezy said...

meh kwn ngn akk..
hehe..

xngntok pnyeeee..
best pe dgr ceramah nk amek lesen..

AinNawwar said...

laa kak FD duk ganu jugok ke?*saje je kn ckp trg* huahua

Dianaa said...

@Princess Syazliyana; okay, hehe :D

Dianaa said...

@Aina Areen; untung lahhh, hee :D

Dianaa said...

@Cik Ezy; kak Ezy jauh :( yeke kak? klau gitu bagus lah

Dianaa said...

@AinNawwar; haha jangan lah cakap ganu, tak faham lagi ni

Cik Fie said...

moga kak FD dapat kawan baru :)

AinNawwar said...

tak faham lagi? kak FD baru pindah eh?

Dianaa said...

@Cik Fie; hehe terima kasih :)

Dianaa said...

@AinNawwar; a'ah, tak faham. yup, baru je pindah sini tahun lepas

AinNawwar said...

oh. dakpe2. lame2 panda ah tu. ke guane? *annoying kan, nak buat kak FD pening. :3

Dianaa said...

@AinNawwar; haha! sengaja tauuu! cubit kang!

Aisha Fauzi said...

Samalah kita. Lagi-2 kalau tak faham apa penceramah cakap memang sengsara habis nak tahan ngantuk tu T_T