April?

April 01, 2013


Assalamualaikum,

Tumblr_liwg939wpu1qcdjp0o1_500_large
Sekejap je dah masuk bulan April. Moga lebih baik dari sebelum ni :)
Bulan March banyak benda dah yang jadi. Macam-macam FD dapat dari berblog ni. Alhamdulillah.

Psstt, jangan nak sambut April Fool pulak!

You Might Also Like

12 comments

  1. tau xpe..tetibe muhasabh diri apa yg sy dah lakukan untuk tahun ni, bulan ni dan hari ni =(

    ReplyDelete
  2. welcome april.. semoga bulan ini lebih baik dri sebelumnya

    ReplyDelete
  3. banyaknye dye menang, tahniah2 :)

    ReplyDelete
  4. Cepatnya masa berlaluuuuuuu! ;D

    ReplyDelete
  5. Aamiin... Moga jadi lebih baik drpda sebelumnye...

    April Fool is for those who fool! *sorry ni english hentam je hehehe*

    ReplyDelete
  6. @Budak Kampung; yup, kena muhasabah diri. ubah kepada kebaikan ;)

    ReplyDelete
  7. @Shakira Pathi; hehe alhamdulillah. terima kasih :)

    ReplyDelete
  8. @Nur Irdina; insyaAllah. haha hentam saje lah

    ReplyDelete
  9. yuhuuu bln april bln sambut besday org tersayang!!

    ReplyDelete
  10. @zaza nizam; oh yeke? best lah kan. hehe :D

    ReplyDelete