Hadiah

2 hadiah giveaway dah sampai ^^

April 15, 2013


Assalamualaikum,


Petang tadi 2 sampul sampai kat rumah. Itu pun mak yang cek peti surat lagi. Hihi :D

Terima kasih Cikgu Fizi dan Ayie Abas :)

You Might Also Like

18 comments

  1. Congrats kak! Comel tang keychain langkawi tu nohh haha

    ReplyDelete
  2. Comelnya ! suka keychain langkawi tu, macam buku :)

    ReplyDelete
  3. terima kembali pd fatin diana...entry ni buat ayie rasa terharu...

    semoga diana suka dgn bookmark tu dan bermanfaat pd diana....:)

    ReplyDelete
  4. @Ayie Abas; hehe terima kasih pada Ayie juga sebab hadiahkan bookmark ni. insyaAllah :)

    ReplyDelete
  5. salam kenal... jom join Birthday Giveaway wani... mudah je.. tak perlu buat entri.. meh memeriahkan lagi... hehehe

    ReplyDelete
  6. Tahniah kak :) Saya pon ada keychain Langkawi cam akak tu tapi dalam bentuk notebook :)

    ReplyDelete