GiveAway

Mini GA sempena 2nd Anniversary

March 17, 2013 Fatin Diana 22 Comments


Assalamualaikum,

**klik banner**

Kenangan manis dengan orang tersayang? Hm kenangan yg mana yea? Kenangan masa PLKN je yang FD takboleh lupa. Hihi! Sebab kenangan tu susah nak dapat, yang terpilih je boleh dapat tau. FD ada banyak share cerita pasal PLKN dulu-dulu. Masa PLKN kita belajar erti persahabatan dan kasih sayang. Huwaaa! Rindu diorang semua :'( dah setahun lebih tak jumpa diorang.
Cerita PLKN part I, II, III, IV, V ^^

Tarikh tutup: 17 MAC 2013 11.59pm

You Might Also Like

22 comments:

goodluck kak fd :)

Dianaa said...

@Princess Syazliyana; thank you adik :)

gudluck Dianaa..menang boleh share..llalalala.

Dianaa said...

@luqman zakaria; thank you. hehe insyaAllah :p

Gudluck Kak FD !! :-D

ala tak reti la nak cerita2 peribadi ni..hii

Dianaa said...

@Aimi Wardina ♥; thank you! :D

Dianaa said...

@selipar putih; ececehh! hihi

Aireyn Ashra said...

FD mesty best kan dpt g PLKN ? dpt mana ? saya akan menyusul nnti :D

Dianaa said...

@Aireyn Ashra; yup, best sgt! kat Melaka :)

Sally Yatiey said...

Goodluck ;D

Dianaa said...

@Sally Yatiey; thank you :D

Remy hazza said...

kenagan tu lah yg menceriakan kita kala kesunyian.....

KD said...

Gudluck FD :)

tq join..rajin2 jenguk kenangan manis blogger lain kat sini,

http://nazirahnyerr.blogspot.com/2013/02/senarai-peserta-mini-ga-sempena-2nd.html

best kan dapat plkn, akak dulu tak dapat, sedih..huhu

Dianaa said...

@Remy hazza; yup, betul tu :)

Dianaa said...

@KD; thank you KD :)

Dianaa said...

@NaZiRaH @ Ezyra; you're welcome. insyaAllah ada masa nanti FD bw ye :) hehe memang best :D rugi sape yg tak dapat

Nora Karim said...

good luck... :)

Dianaa said...

@Nora Karim; thank you :)

Tahniah!!!! Salam2x. Hehehe. Happy kan?

Dianaa said...

@isabella idura; terima kasih. hehe happy sangat :D