GiveAway

Mini GA sempena 2nd Anniversary

March 17, 2013


Assalamualaikum,

**klik banner**

Kenangan manis dengan orang tersayang? Hm kenangan yg mana yea? Kenangan masa PLKN je yang FD takboleh lupa. Hihi! Sebab kenangan tu susah nak dapat, yang terpilih je boleh dapat tau. FD ada banyak share cerita pasal PLKN dulu-dulu. Masa PLKN kita belajar erti persahabatan dan kasih sayang. Huwaaa! Rindu diorang semua :'( dah setahun lebih tak jumpa diorang.
Cerita PLKN part I, II, III, IV, V ^^

Tarikh tutup: 17 MAC 2013 11.59pm

You Might Also Like

22 comments

  1. gudluck Dianaa..menang boleh share..llalalala.

    ReplyDelete
  2. ala tak reti la nak cerita2 peribadi ni..hii

    ReplyDelete
  3. FD mesty best kan dpt g PLKN ? dpt mana ? saya akan menyusul nnti :D

    ReplyDelete
  4. kenagan tu lah yg menceriakan kita kala kesunyian.....

    ReplyDelete
  5. tq join..rajin2 jenguk kenangan manis blogger lain kat sini,

    http://nazirahnyerr.blogspot.com/2013/02/senarai-peserta-mini-ga-sempena-2nd.html

    best kan dapat plkn, akak dulu tak dapat, sedih..huhu

    ReplyDelete
  6. @NaZiRaH @ Ezyra; you're welcome. insyaAllah ada masa nanti FD bw ye :) hehe memang best :D rugi sape yg tak dapat

    ReplyDelete
  7. Tahniah!!!! Salam2x. Hehehe. Happy kan?

    ReplyDelete
  8. @isabella idura; terima kasih. hehe happy sangat :D

    ReplyDelete