Menang

Menang Simple Giveaway by Violet Sofia

March 22, 2013 Fatin Diana 18 Comments


Assalamualaikum,

Buka dashboard, tengok komen. Ada dapat komen dari Cik Violet Sofia.
Terkejut bila dia kata FD menang. Hehe :D

http://missvioletsofia.blogspot.com/2013/03/simple-giveaway-by-violet-sofia-berakhir.html
Sofia, dah tentu lah FD rasa bertuah bila terpilih jadi pemenang, hehe ^^v

Alhamdulillah, menang novel karya RAM. Bertambah lah koleksi novel karya RAM lepas ni. Hehe :D ntah kenapa tiba-tiba FD berminat dengan novel thriller sekarang ni. Yelah, sikit-sikit romantik, macam tak syok pula. Sekali sekala kena lah tukar angin sikit. Hehee ^^v

Thank you Sofia ^^

You Might Also Like

18 comments:

kimi jamai said...

Tahniah Cik FD.. :D

combi said...

congratz!

zaza nizam said...

alhamdulillah..rezeki FD :)

congrats dear... ^_^

tahniah adik comel sbb menang!! murah rezeki :)

thniah fd..

Dianaa said...

@kimi jamai; terima kasih Kimi :D

Dianaa said...

@combi; thanks!

Dianaa said...

@zaza nizam; alhamdulillah :)

Dianaa said...

@Farah Waheda Wahid; thanks ^^

Dianaa said...

@Sue-Rya Qistina; terima kasih akak cantik! hehe :)

Dianaa said...

@Syuhada Salleh; terima kasih syuhada

sha dhira said...

wah.. dapat hadiah novel tue. bestnya.. tahniah.. FD, pernah baca novel HLovate x?. Best sangat2.

Dianaa said...

@sha dhira; terima kasih Sha. pernah nampak, tapi tak beli pun, hehe :D

sha dhira said...

@Dianaa hehe.. hlovate awesome. nnti nak try RAM jugak lah..

akak suka baca novel jugak ek ? yey sep sikittt . hehe . tapi bella tak pernah baca lagi novel thriller ni . hihi

Dianaa said...

@sha dhira; hehe nanti ada masa FD cari and beli novel tu ^^

Dianaa said...

@sabella mohamad; a'ah, suka sgt! :D hehe nanti bella try la beli novel thriller :D