Menang

Menang Simple Giveaway by Violet Sofia

March 22, 2013


Assalamualaikum,

Buka dashboard, tengok komen. Ada dapat komen dari Cik Violet Sofia.
Terkejut bila dia kata FD menang. Hehe :D

http://missvioletsofia.blogspot.com/2013/03/simple-giveaway-by-violet-sofia-berakhir.html
Sofia, dah tentu lah FD rasa bertuah bila terpilih jadi pemenang, hehe ^^v

Alhamdulillah, menang novel karya RAM. Bertambah lah koleksi novel karya RAM lepas ni. Hehe :D ntah kenapa tiba-tiba FD berminat dengan novel thriller sekarang ni. Yelah, sikit-sikit romantik, macam tak syok pula. Sekali sekala kena lah tukar angin sikit. Hehee ^^v

Thank you Sofia ^^

You Might Also Like

18 comments

  1. tahniah adik comel sbb menang!! murah rezeki :)

    ReplyDelete
  2. @Sue-Rya Qistina; terima kasih akak cantik! hehe :)

    ReplyDelete
  3. wah.. dapat hadiah novel tue. bestnya.. tahniah.. FD, pernah baca novel HLovate x?. Best sangat2.

    ReplyDelete
  4. @sha dhira; terima kasih Sha. pernah nampak, tapi tak beli pun, hehe :D

    ReplyDelete
  5. @Dianaa hehe.. hlovate awesome. nnti nak try RAM jugak lah..

    ReplyDelete
  6. akak suka baca novel jugak ek ? yey sep sikittt . hehe . tapi bella tak pernah baca lagi novel thriller ni . hihi

    ReplyDelete
  7. @sha dhira; hehe nanti ada masa FD cari and beli novel tu ^^

    ReplyDelete
  8. @sabella mohamad; a'ah, suka sgt! :D hehe nanti bella try la beli novel thriller :D

    ReplyDelete