Review online shop

Karikatur PERCUMA!

March 09, 2013 Fatin Diana 11 Comments


Assalamualaikum,

Wah korang. Benda percuma je mesti laju, kan? 
Hahahaa. Takpe-takpe. Kita sama. Boleh geng :p


Ini yang FD dapat dari Lukisan Karikatur Percuma

Nak tengok gambar asal?

Suka lukisan karikatur tu. Dah lah percuma. Ngehehee xD

Kalau korang nak tempah pun boleh tau. Harga mula dari RM10 untuk muka sahaja dan hitam putih. Kalau berwarna punya RM20, full body. Okay lah tu, kan?

FD tunggu lukisan ni dalam 2 3 hari juga sebab ramai gila minta lukisan percuma ni. Buat masa sekarang ditutup. TAPI TAPI! Tapi owner tu akan buka semula pada pukul 5 hingga 6 petang. 20 yang terawal sahaja yang akan dapat LUKISAN PERCUMA. 

Cara-cara untuk dapatkan lukisan percuma? Tengok kat SINI okay? ^^

You Might Also Like

11 comments:

Aiman Aziz said...

len arr muka . hitam kat bawah mata tu takde ..

I am syerahh said...

thanks FD . hahaa , konfem kul 5 jap agy anta msg :)

Nur Zulaikha said...

wahhh..bestnyerr

Cik Aida™ said...

wahh, hampir sama dengan gambar asal..
nice ^_^

Iha Zaliza said...

fuyoh lawa la FD.. kadang2 ada orang buat karikatur percuma ni tapi selalu tak sama langsung dengan muka kita.. yang ni nampak la serupa jugak. :)

wahhh cantiklah.. thanks ae info ni. menunggu pukul lima nk hntr sms hehe ^^v

amy fendi said...

Cantekk.. Blog FD pun makin cantik :D

Cik Aishah said...

tq2 bgthu... bru je lpas sms...:)

wah...menarik ni... boleh cuba...

Sally Yatiey said...

Cantik2 ;D

Aisha Fauzi said...

Ouhhh baru tahu inilah namanya karikatur :D