Review online shop

Karikatur PERCUMA!

March 09, 2013


Assalamualaikum,

Wah korang. Benda percuma je mesti laju, kan? 
Hahahaa. Takpe-takpe. Kita sama. Boleh geng :p


Ini yang FD dapat dari Lukisan Karikatur Percuma

Nak tengok gambar asal?

Suka lukisan karikatur tu. Dah lah percuma. Ngehehee xD

Kalau korang nak tempah pun boleh tau. Harga mula dari RM10 untuk muka sahaja dan hitam putih. Kalau berwarna punya RM20, full body. Okay lah tu, kan?

FD tunggu lukisan ni dalam 2 3 hari juga sebab ramai gila minta lukisan percuma ni. Buat masa sekarang ditutup. TAPI TAPI! Tapi owner tu akan buka semula pada pukul 5 hingga 6 petang. 20 yang terawal sahaja yang akan dapat LUKISAN PERCUMA. 

Cara-cara untuk dapatkan lukisan percuma? Tengok kat SINI okay? ^^

You Might Also Like

11 comments

  1. len arr muka . hitam kat bawah mata tu takde ..

    ReplyDelete
  2. thanks FD . hahaa , konfem kul 5 jap agy anta msg :)

    ReplyDelete
  3. wahh, hampir sama dengan gambar asal..
    nice ^_^

    ReplyDelete
  4. fuyoh lawa la FD.. kadang2 ada orang buat karikatur percuma ni tapi selalu tak sama langsung dengan muka kita.. yang ni nampak la serupa jugak. :)

    ReplyDelete
  5. wahhh cantiklah.. thanks ae info ni. menunggu pukul lima nk hntr sms hehe ^^v

    ReplyDelete
  6. Cantekk.. Blog FD pun makin cantik :D

    ReplyDelete
  7. tq2 bgthu... bru je lpas sms...:)

    ReplyDelete
  8. wah...menarik ni... boleh cuba...

    ReplyDelete
  9. Ouhhh baru tahu inilah namanya karikatur :D

    ReplyDelete