Hadiah

Hadiah dari Simple Giveaway #2 dah sampai

March 28, 2013


Assalamualaikum,

Haritu FD ada menang Simple Giveaway #2 yang adik Nabila Medan anjurkan kat page. Pagi tadi hadiah sampai dah. Sarah yang ambik dan bagi kat FD. Sarah kata "kakak, hadiah akak".

FD pun buka lah sampul tu untuk tengok isi dalam.
Dapat brooch reben dari Ismah. Comel je brooch ni sebab kecik, dengan warna biru yang lembut tu. Suka suka suka! :D lepas buka, Sarah kata "Aya punye". Dia mula dah nak wrestling dengan kakak kesayangan dia. Hahaa. Takpe. FD bagi je Sarah. Lama-lama dia lupa, FD ambik balik. Ekekeke :D

Terima kasih Ismah! ^^v

You Might Also Like

20 comments

  1. kiutnyee brooch tuu ^_^,
    tahniah FD :D

    ReplyDelete
  2. tahniah dik!
    mmg comey la brooch reben tu. kiut!

    ReplyDelete
  3. Comelnya..hehe..Tahniah..Murah rezeki FD.

    ReplyDelete
  4. oh kiut miut ! kalau saya , sudah semestinya tak mo kasi kat adik . tapi , saya takde adik pompuan ^_^ takde lah mau berebut ... hehe :p

    ReplyDelete
  5. @Sue-Rya Qistina; terima kasih kak! hehe kan kan? comey sangat :D

    ReplyDelete
  6. @Nurul Aini; hehe terima kasih. alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  7. @Aina Sofea; hehe untung lah tak berebut en sebab takde adik

    ReplyDelete
  8. haha syabas! lps adik dah lupa..trus ambik..CJM pon slalu buat mcm tu..hbis, dibuatnya mcm tak ada nilai je benda2 mcm ni..haha

    ReplyDelete
  9. @Cik JariManis; hehe tu lah yang payahnya bila ada adik kecik :D

    ReplyDelete