Hadiah

Hadiah dari Mega Giveaway pt 2

March 01, 2013


Assalamualaikum,


Tengah sedap tidur, tiba-tiba mak jerit kata ada posmen. Wait! Time tu pukul 9 pagi okay? Wa bukan tidur sampai ke tengah hari. Mula-mula tu macam pelik lah. Harini hari Jumaat, tak kan keje kot posmen ni? Rajin betul lah. Dengan lajunya FD turun bawah dan keluar rumah. Malu pun ada weh dengan muka sememehnya. Eeee, malu malu! Abang posmen tu dah sengih-sengih. Okay, stop!

FD dah dapat hadiah yang FD menang dalam Mega Giveaway. Kali ni dapat gelang. 2 gelang manik. FD fikir satu je sebab dalam entri tu tulis 1 x gelang manik. Hehe :D
Sebelum ni dah dapat hadiah. Sepatutnya dapat hairband, tapi tukar kepada baju. Korang boleh baca entri tu kat SINI
So sekarang lagi 3 hadiah dari Mega Giveaway tu FD belum dapat. Topup, perfume and jam handmade. Weee~! Tak sabar! Hehe :D

Thanks Diyana untuk gelang tu ^^
http://diyanasilah.blogspot.com/
https://www.facebook.com/DiyanaSyila

You Might Also Like

26 comments

  1. waa best nyee hehe tumpang epi :D

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. tahniah FD :)

    ReplyDelete
  3. tahniah.... comel hadiah tu.....

    ReplyDelete
  4. Wah , banyak hadiah FD dptt >.< untong .. tahniahh

    ReplyDelete
  5. tahniah FD!
    bg akk satu la gelang 2.. haha

    ReplyDelete
  6. @Aina Sofea; hehe biasa je. terima kasih :)

    ReplyDelete
  7. @Cik Ezy; terima kasih. nak? jom jumpa! hehe :D

    ReplyDelete
  8. Yeay ! sampai pun hadiah awk.. hihihih
    akak saje pos lebih untuk awk sebab ada rezeki lebih.
    Tahniah ye..

    ReplyDelete
  9. @Yana Syila; oh yeke? hehe terima kasih! suka yang pink purple tu, cantik :D

    ReplyDelete
  10. cantiknya , mntak satu ? hehehe tahniah akak

    ReplyDelete
  11. @rodiyatul akmar; nak? join lah GA, hehe :D terima kasih

    ReplyDelete
  12. jeles ngn kak fd sebab sokmo menang.. hihihi..

    ReplyDelete