Drama adaptasi novel

Drama akan datang yang diadaptasi dari novel

April 01, 2013


Assalamualaikum,


Makin banyak drama yang diadaptasi dari novel sekarang ni.

Antara drama yang bakal bersiaran di TV

Kampung Girl
Nad Zainal - Ainnur Azmi
Akim Ahmad - Ashraf Khairi


Teduhan Kasih
Sherry Ibrahim sebagai - Iffa
Shah Iskandar sebagai - Ryzal
Nabila Huda sebagai - Ayu
Adi Putra sebagai - Ehsan


Sebenarnya, Saya Isteri Dia!
Tiz Zaqyah - Syafa Aqila
Izzue Islam - Firash Arshad

Yang ini special sikit. Bukan keluar kat kaca TV, tapi keluar kat pawagam! Filem  Suami Aku Ustaz bakal ditayangkan dipawagam terdekat.

Suami Aku Ustaz
Barisan pelakon masih belum tahu. Yang pasti ada Adi Putra :D

Semuanya FD akan update dari masa ke semasa :)

You Might Also Like

14 comments

  1. nmpk mcm interesting..jdi x sabar nak tgok! huhuhu

    ReplyDelete
  2. shad tak sabar nak tengok kampung girl. novel dia best. mesti cerita adaptasi pun best. hopefully lah..

    ReplyDelete
  3. whoa^^ haha. kalau dah dari novel mesti cerita dye best2 kan :D

    ReplyDelete
  4. Byknye....yg rietta pernah baca cuma, sebenarnya sy istri dia...kot...xsure sgt, sbb byk dh bca, xigt tittle, igt jln citer jew....

    ReplyDelete
  5. It's Nora danish with Adi Putra.Hero dan heroin dlm Suami Aku Ustaz. ^^

    ReplyDelete
  6. sy dah ada novel atas tu kecuali yg teduhan kasih. best novel2 tu..hehe =)

    ReplyDelete
  7. bella tak sabarrrrrr nak tengok 'sebenarnya saya isteri dia' . hihi . macam sweet je kan . dah la izzue islam tu hensem . mak aiiiii :O

    ReplyDelete
  8. makin banyak novel diadaptasi ke drama atau filem.. suka :) tapi jadi tak best kalau tak ikut novel sangat.. macam kecewa pun ada sbb dah terbiasa dgn novel

    ReplyDelete
  9. yg suami aku ustaz tu heroin dia nora danish kan :o
    huhu

    ReplyDelete
  10. saye ade novel sebenarnye saya isteri dia

    ReplyDelete
  11. saye ade novel suami aku ustaz...

    ReplyDelete
  12. Tak sabar nak tengok suami aku ustaz. Novel dia sangat sangat best. :)

    ReplyDelete
  13. BILA AGAKNYA NAK KELUAR CERITA ANDAI ITU TAKDIRNYA..;-)

    JOM JOIN, AKAK TAG FD..
    ..http://nazirahnyerr.blogspot.com/2013/03/segmen-blogger-muslimah_31.html

    ReplyDelete
  14. Menarik nye .. tertarik dgn kampung girl tuu

    ReplyDelete